Advertisement
Crafting Light Esta es una traducción en progreso.
Ragnarok DLC Este artículo trata de una característica exclusiva del DLC: Ragnarok
Steam Xbox One PS Epic Games Stadia Este artículo es de contenido exclusivo de: Steam, Xbox, PlayStation, Epic Games, Stadia.
Bahía de los Vikingos
Viking Bay (Ragnarok)
A bay of sunken viking ships.
Location
Ragnarok Topographic Map
Map

La Bahía de los Vikingos (Viking Bay en la versión original del juego) es una de las regiones disponibles en la expansión "Ragnarok" de ARK: Survival Evolved.

Descripción[]

Esta zona está entre la Jungla de Oluf y las Llanuras de Freyja en el mapa "Ragnarok". La Bahía de los Vikingos también es una zona relativamente segura, en donde hay más zonas para asentar bases estables que amenazas que puedan destruirlas. Sin embargo, al este de la bahía, aparecerán grandes depredadores con una mayor frecuencia que en la zona oeste.

Este bioma incluye playas rocosas y una bahía con un barco vikingo hundido. Some Oil Oil nodes can be found in this area. This is an easy spawn for Ragnarok, as not many dangerous things spawn here. Still, beware of any creatures which descend onto the shoreline. While dangerous creatures don't spawn here, Rex Rexes, Terror Bird Terror Birds, Raptor Raptors, and other predators can wander down from the surrounding hills, turning this usually quiet bay into a very dangerous place for newcomers.

The Opal Cave and Kamaka Cave are only a few of the many caves in this region.

Una de las entradas a los Túneles de Agua está en esta zona.

Criaturas[]

Common[]

Poco comunes[]

Raras[]

Muy raras[]

Recursos[]

Notas[]

The bay itself is known to be inhabited by many Eurypterid Eurypterids, which also happen to be encountered on the beaches. In addition, its proximity to other, more dangerous areas means that a staggering variety of predators including Rex Rexes, Argentavis Argentavis, Dilo Dilophosaurus, Carno Carnotaurus, Allosaurus Allosaurus, Raptor Raptors, and alpha variants may wander towards your campsite. If you can take out the sea-dwelling creatures in the bay, you could scuba dive to the shipwreck and salvage the cargo with a pick axe or an axe. Doing so will give you swords, crossbows, and shields. So it's a good trip if you can manage it. If you haven't got access to scuba, you can get a tribe mate to lure the danger away while you mine the crates.

Galería[]

Viking Bay Panorama

A view of Viking Bay and the surrounding areas from Jinx Point

Advertisement