Huevo de Giganotosaurio

Huevo de Giganotosaurio
Giganotosaurus Egg.png
Tremendously nourishing by itself, this egg provides exceptional nutritional value in many cooking recipes.
Consumibles (valores para personajes humanos)
Tipo Egg
Comida 120
Vida 150
Energía 120
Caduca en 8h
Objeto
Peso 40.0
Tamaño de pila 100
Se descompone en 30m
Añadido en Versión 222.0
Comando de generación
cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/Test/PrimalItemConsumable_Egg_Gigant.PrimalItemConsumable_Egg_Gigant'" 1 0 0

El huevo de Giganotosaurio (Giganotosaurus Egg en la versión original del juego) es uno de los huevos de dinosaurio disponibles en ARK: Survival Evolved.

Overview[editar | editar código]

Este huevo es un objeto que pone de forma aleatoria un Giganotosaurus. Si juntas a dos miembros de esta especie de distinto sexo, el huevo resultante se podrá incubar y dará lugar a una nueva cría de Giganotosaurus.

Si coges un huevo en presencia de un Giganotosaurus cercano (excluyendo los domesticados), harás que se vuelva hostil y te ataque.

Collecting[editar | editar código]

A Player picking up one in the presence of nearby Giganotosaurus.png Giganotosaurus (Excluding domesticated Giganotosaurs), will cause them to become hostile and attack the Player, which is an extremely dangerous action. If one discovers a Giganotosaurus egg and wishes to retrieve it, an extremely fast flying mount and quick ascent are absolutely necessary. If the egg is located on a beach, an amphibious mount is also an option. Facing a Giganotosaurus (or two) on land is generally a bad idea, as their immense damage and the immediate aggression from picking up an egg requires a quick plan of escape or a well planned counterattack. If you fail to lose the aggro on the Giganotosaurus(s) and lack an extremely fast air mount, they can and will follow you back to your base, which could have disastrous results, one way to lose them is to fly over water, once they are far out, you fly back to base, they wont catch up to you then.

Super Fertilized Egg (Mobile)[editar | editar código]

Plantilla:SuperEggInfo

Note[editar | editar código]

  • Prior to ARK: Homestead, Giganotosaurus Eggs cannot be made into Kibble.