Advertisement

Actualmente hay 7 Logros (Achievements en la versión original del juego), que serán ampliados con muchos mas para la versión final del juego.

Los Logros obtenibles son los siguientes (en orden alfabético):

Achievement Artifact Archaeologist
Steam
Xbox One
PS
Arqueólogo de Artefactos

Personalmente has obtenido los 8 Artefactos!

  • Para obtener este logro, debes vencer en cada una de las Cuevas y coleccionar sus Artifact Of The Clever Artefactos. Debes recoger personalmente cada uno de los artefactos de la Caja de Suministros, y colocarlos en tu inventario.
  • La primera vez que apareció, este logro decía "¡Tú personalmente has recuperado los Nueve Artefactos!". Esto sugiere una novena cueva (probablemente la conocida como Cueva Tek o Tek Cave) y por lo tanto se incluirá un nuevo artefacto para la versión final del juego. También es interesante que existen 10 artefactos en el código del juego. Esto puede significar qeu también está planificada una décima cueva; O también que se había planificado una décima cueva pero por algún motivo no se ha llegado a implementar.

Achievement Expert Survivor
Steam
Xbox One
PS
Superviviente Experto

Has vencido a la Segunda Forma de Vida Definitiva de ARK!

  • To obtain this achievement, you must be near Megapithecus Megapithecus within its Boss Arena when it is killed. You do not necessarily have to personally kill it, however you can NOT be mounted on any Creature upon its death, or else you will not receive the achievement. You will still receive the Megapithecus Trophy Megapithecus Trophy and Gorilla Flag Gorilla Flag regardless of whether or not you are mounted.
  • This achievement is not yet available on Xbox.

Achievement Fear Evolved DodoRex Hunter
El miedo evolucionó: Cazador DodoRex

Has cazado y dominado al escurridizo DodoRex y has reclamado su horda de Dodos Zombie!

Achievement Master Survivor
Steam
Xbox One
PS
Superviviente Maestro

Has vencido a la Tercera Forma de Vida Definitiva de ARK!

  • To obtain this achievement, you must be near The Dragon The Dragon within its Boss Arena when it is killed. You do not necessarily have to personally kill it, however you can NOT be mounted on any Creature upon its death, or else you will not receive the achievement. You will still receive the Dragon Trophy Dragon Trophy and Dragon Flag Dragon Flag regardless of whether or not you are mounted.

X mark
Error! Has ingresado un logro no válido.

Revisa tu ortografía o agrega un nuevo logro a Plantilla:List of Achievements.

  • Para obtener este logro, debes estar cerca de la Broodmother Lysrix Broodmother Lysrix, el Megapithecus Megapithecus y el The Dragon The Dragon respectivamente, en sus Boss Arenas cuando sean derrotados.

X mark

  • To obtain this achievement, you must unlock every Dossier in your Survivor Profile except the DodoRex DodoRex. This means taming all Creatures that can be tamed and killing those that cannot. You currently must also defeat the Broodmother Lysrix Broodmother Lysrix and Megapithecus Megapithecus.

Achievement Veteran Survivor
Steam
Xbox One
PS
Superviviente Veterano

Has vencido a la Primera Forma de Vida Definitiva de ARK!

  • To obtain this achievement, you must be near Broodmother Lysrix Broodmother Lysrix within its Boss Arena when it is killed. You do not necessarily have to personally kill it, however you can NOT be mounted on any Creature upon its death, or else you will not receive the achievement. You will still receive the Broodmother Trophy Broodmother Trophy and Spider Flag Spider Flag regardless of whether or not you are mounted.

Advertisement