Advertisement

Note.png sic! The name of this item/creature is spelled like this in the game despite possibly being wrong.
Ingame-names are used canonically by this wiki, a redirect from the possibly more expected spelling can be created though.
Sombrero de jefe de la tribu
Chieftan Hat Skin.png
Puedes usarlo para cambiar la apariencia de un casco o sombrero. Con él, serás un verdadero jefe.
Tipo
Peso
0.0
Tamaño de pila
1
Añadido en
Comando de generación
cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/CoreBlueprints/Items/Armor/Skin/PrimalItemSkin_TurkeyHat.PrimalItemSkin_TurkeyHat'" 1 0 0
Fabricado en:
Ingredients
Compra (Mobile)
Tipo de compra
Aspecto
Coste

El sombrero de jefe de la tribu (Chieftan Hat Skin en la versión original del juego) es uno de los aspectos disponibles en ARK: Survival Evolved.

Descripción[]

Este aspecto puede aplicarse a cualquier pieza de equipo para la cabeza, o puede colocarse en una 20x20px base de pared para trofeo a modo de decoración.

Cómo obtenerlo[]

This skin can be unlocked by completing the Master Survivor Achievement, after which it will be available in your inventory whenever you respawn.

Achievement Master Survivor.jpg
Steam.svg
Xbox One.svg
Master Survivor

You defeated ARK's third Ultimate Life Form!

In ARK: Survival Evolved Mobile, this skin can be unlocked by purchasing it in the in-app store, after which it will be available in your inventory whenever you respawn.

Galería[]

Notas[]

  • Prior to 258.0 and the current Achievements, this item was exclusively craftable during ARK: Turkey Trial and ARK: Turkey Trial 2 events. It was craftable in a Smithy with 60 ×  Wishbones during the first event and with 20 ×  Wishbones during the second one.