Techo triangular de adobe (Scorched Earth)

Scorched Earth DLC.jpg Ragnarok DLC.jpg Valguero DLC.jpg Crystal Isles DLC.jpg Este artículo trata de una característica exclusiva del DLC: Scorched Earth, Ragnarok, Valguero, Crystal Isles
Techo triangular de adobe
Adobe Triangle Ceiling (Scorched Earth).png
A stable adobe-plated concrete ceiling that insulates the inside from the outside, and doubles as a floor for higher levels.
Estructura
Tipo Edificio
Health 3000
Objeto
Peso 2.0
Tamaño de pila 100
Añadido en Versión 293.100
Comando de generación
o
cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/StructuresPlus/Structures/Ceilings/Triangle/Adobe/PrimalItemStructure_TriCeiling_Adobe.PrimalItemStructure_TriCeiling_Adobe'" 1 0 0
Fabricación
Nivel requerido Nivel 15
Puntos de engrama 5
EXP al crear 6
Prerrequisitos
Se fabrica en: Weight.png Inventario
Ingredientes
Recursos necesarios
5 × Fiber.png Fibra
7 × Thatch.png Paja

El techo triangular de adobe (Adobe Triangle Ceiling en la versión original del juego) es una de las estructuras disponibles en la expansión "Scorched Earth" de ARK: Survival Evolved.

Como todos los techos, esta estructura te protege de los fenómenos ambientales y proporciona una bonificación al aislamiento hipotérmico e hipertérmico. Para colocar este techo, necesitas una 20px pared, 20px pilar, 20px cimiento u otro techo. Once the first Adobe Triangle Ceiling is placed, subsequent Adobe Triangle Ceilings can snap into place along the first one, allowing them to line up, provided that there is adequate room to do so.
A ceiling requires support from a nearby foundation or pillar in order to be placed. The ceiling can only be placed up to 2 ceilings away in any direction on the x or y-axis, and up to 1 ceiling away diagonally from a wall or another ceiling that is directly above a connected foundation or pillar. The ceilings on the far ends of this setup will not be able to support walls.

  • If a ceiling is destroyed, any building pieces that rely on it for support will be destroyed as well. If it was destroyed via the demolish option, no resources will be refunded for these extra building pieces.
  • Currently, you should not keep your creatures on ceilings. A bug can cause some of them to occasionally fall through the structure, forcing you to destroy part of the building in order to get them out.

Pintura y zonas de color[editar | editar código]

X mark.svg