Futrzane Uzbrojenie jest trzecim z 9 podstawowych poziomów pancerzy dostępnych dla gracza. Zapewnia on umiarkowaną ochronę fizyczną i ekstremalną ochronę przed zimnem, ale sprawia, że gracz jest znacznie bardziej podatny na ciepło. Każdy element zestawu posiada 20 punktów pancerza, zapewnia to ochronę fizyczną na poziomie 200 pkt.

Wytwarzanie[]

Koszt wymaganych zasobów do wytworzenia pełnego zestawu:

Wszystkie potrzebne zasoby
320 × 25px Śierść, włosy lub wełna
53 × Metal Ingot.png Sztabka metalu
18 × Fiber.png Włókno
40 × Hide.png Skóra
Spis potrzebnych zasobów
320 × 30px Śierść, włosy lub wełna
40 × Hide.png Skóra
53 × Metal Ingot.png Sztabka metalu
18 × Fiber.png Włókno

Użycie[]

Futrzane Uzbrojenie jest wyjątkowo ciężkie, cały zestaw ma 34 pkt. wagi. Utrudnia transportowanie dużej ilości dóbr, podczas noszenia go na sobie lub posiadania go w samym ekwipunku.
Cały zestaw Futrzanego Uzbrojenia daje 249 pkt. ochrony przed zimnem i -109 ochrony przed ciepłem, dzięki czemu łatwiej jest przetrwać w Snow Biome, ale utrudnia używanie go gdziekolwiek indziej. Mimo ochrony przed zimnem, którą zapewnia ten zestaw, w dalszym ciągu możliwa jest śmierć od przemarznięcia w Śnieżnym Biomie lub w Śnieżnej Jaskini. Pamiętaj, aby nie ignorować Fortitude, ani źródeł ciepła, po zapuszczeniu się do wnętrz jaskiń.

Kiedy gracz jest w wodzie ochrona przed zimnem tego zestawu przestaje działać.

Komenda Przywołująca[]

Użyj tej komendy, aby otrzymać pełny Zestaw Futrzanego Uzbrojenia

Komenda Przywołująca
cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/CoreBlueprints/Items/Armor/Fur/PrimalItemArmor_FurHelmet.PrimalItemArmor_FurHelmet'" 1 0 0 | cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/CoreBlueprints/Items/Armor/Fur/PrimalItemArmor_FurShirt.PrimalItemArmor_FurShirt'" 1 0 0 | cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/CoreBlueprints/Items/Armor/Fur/PrimalItemArmor_FurGloves.PrimalItemArmor_FurGloves'" 1 0 0 | cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/CoreBlueprints/Items/Armor/Fur/PrimalItemArmor_FurPants.PrimalItemArmor_FurPants'" 1 0 0 | cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/CoreBlueprints/Items/Armor/Fur/PrimalItemArmor_FurBoots.PrimalItemArmor_FurBoots'" 1 0 0

Galeria[]

Damskie Futrzane Uzbrojenie.