Supply Crate
White Beacon.pngGreen Beacon.pngBlue Beacon.pngPurple Beacon.pngYellow Beacon.pngRed Beacon.png
Loot it!
Structure
Type
Structure
Health
--
Item slots
--
Disambig.png Zobacz także: 20x20px Skrzynia z łupami, 20x20px Głębinowa skrzynia z łupami oraz 20x20px Orbitalny zrzut zaopatrzenia (Wymarcie)

Latarnia w ARK: Survival Evolved to kolorowa wiązka światła, która oznacza lokalizację skrzyni z zaopatrzeniem, która powoli opada z nieba. Kolor latarni wskazuje poziom wymagany do uzyskania dostępu do zawartości skrzyni. Każda skrzynia zawiera pozornie losowy wybór ofert (takich jak surowce, broń, komponenty budowlane lub przepisy), a wysokopoziomowe latarnie na ogół zawierają bardziej wartościowe przepisy i łupy. Latarnie i powiązane z nimi skrzynie z zaopatrzeniem wyglądają obco z natury, z dziwnym błyskającym światłem na zewnątrz, a ich źródło jest nieznane. Latarnie są jednym ze sposobów zdobywania przedmiotów i przepisów wyższego poziomu, takich jak Ramshackle, Apprentice, Journeyman, Mastercraft oraz Ascendant.

Na morzu można znaleźć specjalne głębinowe skrzynie z łupami, które zawierają tylko jeden przedmiot wysokiej jakości.

Miejsca odradzania latarń[]

Mapę lokalizacji, w tym głębinowe, pustynne i jaskiniowe skrzynie z łupami, można znaleźć w mapach odkrywcy.

  • Wyspa: Mapa odkrywcy (Wyspa)
  • Spalona Ziemia: Mapa odkrywcy (Spalona Ziemia)
  • Centrum: Mapa odkrywcy (Centrum)
  • Ragnarok: Mapa odkrywcy (Ragnarok)
  • Aberracja: Mapa odkrywcy (Aberracja)
  • Wymarcie: Mapa odkrywcy (Wymarcie)

Beacons spawn in set locations, although their density varies between regions, with more dangerous or difficult to access areas often receive higher-quality supply drops. A beacon spawn point will randomly spawn beacons of a certain variety of colors (the maps linked above indicates which colors can occur where), with higher-level colors being rarer than lower levels. If a building obstructs them below, they will stop on top. (Beacons formerly didn't spawn at points that are within 100 meters (approximately 27 foundations) of a "Core" structure. Core structures, foundations, walls, and ceilings to name a few, are defined by the "Is Core Structure" flag; fence foundations, pillars, and gates are not Core structures.)

Kiedy po raz pierwszy pojawia się latarnia, na samej górze widoczna jest duża, splątana sieć świateł. Oznacza to, że skrzynia z zapasami jeszcze nie dotarła na ziemię. Pełne zejście skrzyni z zaopatrzeniem zajmie kilka minut; z daleka można zobaczyć go jako jasną kulę opadającą w dół latarni, podczas gdy z bliska można zobaczyć kształt faktycznej skrzyni. Kiedy skrzynia z zapasami uderza o ziemię, splątana sieć świateł na latarni znika, a latarnia pojawia się jako nieco krótsza iglica światła, która zwęża się ku górze. Skrzynia z zapasami spada o 100 punktów zdrowia i powoli z czasem ulega rozpadowi, a następnie rozpada się, gdy zdrowie osiągnie wartość 0 lub gdy zostanie ograbiona przez gracza. Zdrowie skrzyni nie ma wpływu na łupy znalezione w środku.

Chociaż jest to niezwykle przydatne, istnieje wiele zagrożeń związanych z latarniami. Nie zaleca się stania bezpośrednio w wiązce światła, gdy skrzynia z zaopatrzeniem opada na ziemię, ponieważ jeśli trafi gracza, gracz wpada przez ziemię do wody i albo tonie, albo musi popłynąć do morza, aby uciec (jest to błąd obecny od wersji 186). Dodatkowo latarnia jasno oświetla otaczający obszar, a światło to znika nagle, gdy skrzynka z zapasami zostanie splądrowana lub odrodzi się na nowo, pozostawiając graczu, który polegał na tym świetle, brak widzenia lub dezorientacje. Wreszcie, latarnie na serwerach PvP przyciągają innych graczy, którzy zazwyczaj będą walczyć ze sobą o zawartość skrzyni.

Niektóre punkty odrodzenia latarni znajdują się nad wodą, a gracz musi przepłynąć przez tę wodę, aby ograbić skrzynię. Inne są zasłonięte drzewami (np. Centralny punkt na wyspy Craggs). Skrzynie z zaopatrzeniem będą przechodzić przez drzewa, aby wylądować na ziemi, jednak niektóre skrzynie mogą być niedostępne z powodu, na przykład, odrodzenia się na bardzo stromym zboczu (np. Skały przy obeliskach).

Skrzynie z zapasami nie mogą być otwierane przez gracza, którego poziom jest niższy niż poziom latarni.

Głębinowa skrzynia z łupami[]

Disambig.png Główny artykuł: 20x20px Głębinowa skrzynia z łupami

Gracze na poziomie osiemdziesiątym lub wyższym będą mogli również zbierać Red Crate.png Głębinowe skrzynie z łupami. Często mają rozpaczliwe przedmioty lub przedmioty wyższej jakości. Prawie wcale nie odradzają się i trudno je znaleźć ze względu na to, że znajdują się pod wodą (chociaż Maska do nurkowania może w tym pomóc), ale mają stosunkowo mniej lokalizacji odradzania, dzięki czemu są bardziej przewidywalne.

Orbitalny zrzut zaopatrzenia[]

Disambig.png Główny artykuł: 20x20px Orbitalny zrzut zaopatrzen Extinction Icon.png

Nie wymaga się od gracza żadnego poziomu, aby otworzyć zrzut zaopatrzenia znaleziony wokół Zepsutej Ziemi. Jednak w przeciwieństwie do innych skrzyń, te wymagają od graczy odparcia zepsutych stworzeń przed zniszczeniem go, zanim zawartość będzie mogła zostać odebrana.

Wymagania poziomu[]

Wyspa/Centrum/Ragnarok
Kolor Wymagany poziom
White Beacon.png Biały 3
Green Beacon.png Zielony 15
Blue Beacon.png Niebieski 25
Purple Beacon.png Fioletowy 35
Yellow Beacon.png Żółty 45
Red Beacon.png Czerwony 60

Białe latarnie nazywane są również tęczowymi latarniami, ponieważ nie są one czysto białe, błyszczą także we wszystkich kolorach tęczy.

Spalona Ziemia
Kolor Wymagany poziom
White Beacon.png Biały 3
Green Beacon.png Zielony 15
Blue Beacon.png Niebieski 30
Purple Beacon.png Fioletowy 45
Yellow Beacon.png Żółty 55
Red Beacon.png Czerwony 70

Latarnie na powierzchni w Aberracji zaczynają się na poziomie 35 (niebieski), tylko skrzynki jaskiniowe mają wszystkie kolory.

Aberracja
Kolor Wymagany poziom
White Beacon.png Biały(Tylko skrzynia) 10
Green Beacon.png Zielony(Tylko skrzynia) 25
Blue Beacon.png Niebieski 35
Purple Beacon.png Fioletowy 50
Yellow Beacon.png Żółty 65
Red Beacon.png Czerwony 80

Galeria[]

Możliwy łup (Wyspa)[]

Wszystkie latarnie zawierają przedmioty o tej samej jakości arbitralnej, z wyjątkiem ich rzadkich wersji „podwójnych” skrzyń, które są nie do odróżnienia od zwykłych skrzyń. Kolory „podwójnych” skrzyń innych niż biały, zielony lub fioletowy mają swoją arbitralną jakość pomnożoną przez dwa, podczas gdy białe, zielone i fioletowe podwójne skrzynie po prostu zawierają więcej przedmiotów.

Biały - Poziom 3

  • Zakres jakości: 100% - 100%
  • Skrzynia zawiera dokładnie 1 z następujących zestawów poziomów.
Obozowisko

Zestaw poziomów "Obozowisko" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji pozycji.

Ognisko
Pozycja "Ognisko" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 2 z następujących pozycji.
Nitrokalit
Pozycja "Nitrokalit" zawiera co najmniej 2, a maksymalnie 6 następujących pozycji.
Bukłak
Pozycja "Bukłak" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 3 z następujących pozycji.
Śpiwory
Pozycja "Śpiwory" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 3 z następujących pozycji.
Obiad
Pozycja "Obiad" zawiera co najmniej 10, a maksymalnie 30 następujących pozycji.
  • 50% Surowe mięso
  • 16.7% Amarberki
  • 16.7% Azulberki
  • 16.6% Tinoberki
Przepisy - obozowisko
Pozycja "Przepisy - obozowisko" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
tylko jako przepis
Ubranie

Zestaw poziomów "Ubranie" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji pozycji.

Spodnie
Pozycja "Spodnie" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Szmaciane spodnie
Koszula
Pozycja "Koszula" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Szmaciana koszula
Rękawiczki
Pozycja "Rękawiczki" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Szmaciane rękawiczki
Buty
Pozycja "Buty" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
Czapka
Pozycja "Czapka" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Szmaciany czepek
Przepisy - ubranie
Pozycja "Przepisy - ubranie" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Szmaciane buty
  • Szmaciane rękawiczki
  • 30px Szmaciany czepek
  • 30px Szmaciane spodnie
  • 30px Szmaciana koszula
tylko jako przepis
wraz z jakością 125%
Bronie

Zestaw poziomów "Bronie" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji przedmiotów.

Toporek
Pozycja "Toporek" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Kamienny toporek
Proca
Pozycja "Proca" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Proca
Dzida
Pozycja "Dzida" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 3 z poniższych pozycji.
Pochodnia
Pozycja "Pochodnia" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Pochodnia
Pistolet sygnałowy
Pozycja "Pistolet sygnałowy" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 2 z następujących pozycji.
  • 30px Pistolet sygnałowy
Przepisy - bronie
Pozycja "Przepisy - bronie" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Pistolet sygnałowy
  • Proca
  • 30px Dzida
  • 30px Kamienny toporek
  • Pochodnia
tylko jako przepis
wraz z jakością 125%
Zasoby

Zestaw poziomów „Zasoby” zawiera dokładnie 6 następujących pozycji przedmiotów.

Kamień
Pozycja "Kamień" zawiera co najmniej 7, a maksymalnie 15 z następujących pozycji.
Krzemień
Pozycja "Krzemień" zawiera co najmniej 7, a maksymalnie 15 następujących pozycji.
Słoma
Pozycja "Słoma" zawiera co najmniej 30, a maksymalnie 90 z następujących pozycji.
Drewno
Pozycja "Drewno" zawiera co najmniej 15, a maksymalnie 30 z następujących pozycji.
Włókno
Pozycja "Włókno" zawiera co najmniej 30, a maksymalnie 80 z następujących pozycji.
Skóra
Pozycja "Skóra" zawiera co najmniej 25, a maksymalnie 50 z następujących pozycji.
Mała chatka

Zestaw poziomów "Mała chatka" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji pozycji.

Podłoga
Pozycja "Podłoga" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Słomiane fundamenty
Framuga
Pozycja "Framuga" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Słomiana framuga
Drzwi
Pozycja "Drzwi" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Słomiane drzwi
Ściany
Pozycja "Ściany" zawiera dokładnie 3 z następujących pozycji.
Dach
Pozycja "Dach" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Słomiany sufit
Przepisy - mała chatka
Pozycja "Przepisy - mała chatka" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
tylko jako przepis
Meble

Zestaw poziomów "Meble" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji pozycji.

Drewniana tabliczna (mała)
Pozycja "Drewniana tabliczna (mała)" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 2 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniana tabliczka
Skrzynka
Pozycja "Skrzynka" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 3 z poniższych pozycji.
  • Skrzynka
Proste łóżko
Pozycja "Proste łóżko" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Proste łóżko
Pochodnia stojąca
Pozycja "Pochodnia stojąca" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 4 z następujących elementów.
  • 30px Pochodnia stojąca
Nitrokalit
Pozycja "Nitrokalit" zawiera co najmniej 10, a maksymalnie 20 z następujących pozycji.
Przepisy - meble
Pozycja "Przepisy - meble" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Proste łóżko
  • 30px Nitrokalit
  • 30px Pochodnia stojąca
  • Skrzynka
  • 30px Drewniana tabliczka
tylko jako przepis
Siodła

Zestaw poziomów "Siodła" zawiera dokładnie 2 z następujących pozycji pozycji.

Siodło phomii
Pozycja "Siodło phomii" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
Siodło phomii
Pozycja "Siodło phomii" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
tylko jako przepis
wraz z jakością 125%

Biały z pierścieniem - Poziom 3

  • Zakres jakości: 200% - 250%
  • Skrzynia zawiera dokładnie 2 z następujących zestawów poziomów.
Obozowisko

Zestaw poziomów "Obozowisko" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji pozycji.

Ognisko
Pozycja "Ognisko" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 2 z następujących pozycji.
Nitrokalit
Pozycja "Nitrokalit" zawiera co najmniej 2, a maksymalnie 6 następujących pozycji.
Bukłak
Pozycja "Bukłak" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 3 z następujących pozycji.
Śpiwory
Pozycja "Śpiwory" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 3 z następujących pozycji.
Obiad
Pozycja "Obiad" zawiera co najmniej 10, a maksymalnie 30 następujących pozycji.
  • 50% Surowe mięso
  • 16.7% Amarberki
  • 16.7% Azulberki
  • 16.6% Tinoberki
Przepisy - obozowisko
Pozycja "Przepisy - obozowisko" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
tylko jako przepis
Ubranie

Zestaw poziomów "Ubranie" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji pozycji.

Spodnie
Pozycja "Spodnie" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Szmaciane spodnie
Koszula
Pozycja "Koszula" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Szmaciana koszula
Rękawiczki
Pozycja "Rękawiczki" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Szmaciane rękawiczki
Buty
Pozycja "Buty" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
Czapka
Pozycja "Czapka" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Szmaciany czepek
Przepisy - ubranie
Pozycja "Przepisy - ubranie" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Szmaciane buty
  • Szmaciane rękawiczki
  • 30px Szmaciany czepek
  • 30px Szmaciane spodnie
  • 30px Szmaciana koszula
tylko jako przepis
wraz z jakością 125%
Bronie

Zestaw poziomów "Bronie" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji przedmiotów.

Toporek
Pozycja "Toporek" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Kamienny toporek
Proca
Pozycja "Proca" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Proca
Dzida
Pozycja "Dzida" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 3 z poniższych pozycji.
Pochodnia
Pozycja "Pochodnia" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Pochodnia
Pistolet sygnałowy
Pozycja "Pistolet sygnałowy" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 2 z następujących pozycji.
  • 30px Pistolet sygnałowy
Przepisy - bronie
Pozycja "Przepisy - bronie" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Pistolet sygnałowy
  • Proca
  • 30px Dzida
  • 30px Kamienny toporek
  • Pochodnia
tylko jako przepis
wraz z jakością 125%
Zasoby

Zestaw poziomów „Zasoby” zawiera dokładnie 6 następujących pozycji przedmiotów.

Kamień
Pozycja "Kamień" zawiera co najmniej 7, a maksymalnie 15 z następujących pozycji.
Krzemień
Pozycja "Krzemień" zawiera co najmniej 7, a maksymalnie 15 następujących pozycji.
Słoma
Pozycja "Słoma" zawiera co najmniej 30, a maksymalnie 90 z następujących pozycji.
Drewno
Pozycja "Drewno" zawiera co najmniej 15, a maksymalnie 30 z następujących pozycji.
Włókno
Pozycja "Włókno" zawiera co najmniej 30, a maksymalnie 80 z następujących pozycji.
Skóra
Pozycja "Skóra" zawiera co najmniej 25, a maksymalnie 50 z następujących pozycji.
Mała chatka

Zestaw poziomów "Mała chatka" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji pozycji.

Podłoga
Pozycja "Podłoga" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Słomiane fundamenty
Framuga
Pozycja "Framuga" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Słomiana framuga
Drzwi
Pozycja "Drzwi" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Słomiane drzwi
Ściany
Pozycja "Ściany" zawiera dokładnie 3 z następujących pozycji.
Dach
Pozycja "Dach" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Słomiany sufit
Przepisy - mała chatka
Pozycja "Przepisy - mała chatka" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
tylko jako przepis
Meble

Zestaw poziomów "Meble" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji pozycji.

Drewniana tabliczna (mała)
Pozycja "Drewniana tabliczna (mała)" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 2 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniana tabliczka
Skrzynka
Pozycja "Skrzynka" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 3 z poniższych pozycji.
  • Skrzynka
Proste łóżko
Pozycja "Proste łóżko" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Proste łóżko
Pochodnia stojąca
Pozycja "Pochodnia stojąca" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 4 z następujących elementów.
  • 30px Pochodnia stojąca
Nitrokalit
Pozycja "Nitrokalit" zawiera co najmniej 10, a maksymalnie 20 z następujących pozycji.
Przepisy - meble
Pozycja "Przepisy - meble" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Proste łóżko
  • 30px Nitrokalit
  • 30px Pochodnia stojąca
  • Skrzynka
  • 30px Drewniana tabliczka
tylko jako przepis
Siodła

Zestaw poziomów "Siodła" zawiera dokładnie 2 z następujących pozycji pozycji.

Siodło phomii
Pozycja "Siodło phomii" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
Siodło phomii
Pozycja "Siodło phomii" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
tylko jako przepis
wraz z jakością 125%

Zielony - Poziom 15

  • Zestaw poboru krwi
  • Łuk
  • 30px Siodło carbonemysa
  • Kompostownik
  • Garnek do gotowania
  • 30px Siodło konia
  • Włókno
  • Krzemień
  • Skóra
  • 30px Skórzane buty
  • 30px Skórzane rękawiczki
  • 30px Skórzana czapka
  • 30px Skórzane spodnie
  • 30px Skórzana koszula
  • 30px Tobołek hienodona
  • 30px Siodło ichtiozaura
  • 30px Duża szafa
  • Moździerz
  • Narkotyk
  • 30px Siodło pachy
  • 30px Pędzel
  • Spadochron
  • 30px Siodło parazaura
  • 30px Siodło phomii
  • 30px Siodło procoptodona
  • 30px Siodło pulmonoscorpiusa
  • 30px Siodło raptora
  • Piec
  • 30px Małe pole uprawne
  • Luneta
  • Stymulant
  • Kamień
  • Kamienna strzała
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - przekątna
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - źródło
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - krzyżownica
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - prosta
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - ujście
  • 30px Kamień Irrigation Pipe - pionowa
  • Słoma
  • Strzała usypiająca
  • 30px Siodło triceratopsa
  • Drewno
  • 30px Drewniany billboard
  • Drewniana kładka
  • Drewniany sufit
  • Drewniane drzwi
  • Drewniana framuga
  • 30px Drewniana fundament ogrodzenia
  • 30px Drewniane fundamenty
  • Drewniany właz
  • Drewniana drabina
  • 30px Drewniana filar
  • Drewniana rampa
  • 30px Drewniana tarcza
  • Drewniana klapa
  • Drewniana ściana
  • 30px Drewniana tabliczka naścienna
  • Drewniane okno
  • 30px Drewniane okniennica

  • Zakres jakości: 100% - 100%
  • Skrzynia zawiera dokładnie 1 z następujących zestawów poziomów.
Drewniana chatka

Zestaw poziomów "Drewniana chatka" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji pozycji.

Podłoga
Pozycja "Podłoga" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniane fundamenty
Framuga
Pozycja "Framuga" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Drewniana framuga
Drzwi
Pozycja "Drzwi" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Drewniane drzwi
Ściany
Pozycja "Ściany" zawiera dokładnie 3 z następujących pozycji.
  • Drewniana ściana
Dach
Pozycja "Dach" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Drewniany sufit
Przepisy - drewniana chatka
Pozycja "Przepisy - drewniana chatka" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Drewniany sufit
  • Drewniane drzwi
  • Drewniana framuga
  • 30px Drewniane fundamenty
  • Drewniana ściana
tylko jako przepis
Zestaw na zimną pogodę

Zestaw poziomów "Zestaw na zimną pogodę" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji pozycji.

Spodnie
Pozycja "Spodnie" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Skórzane spodnie
Koszula
Pozycja "Koszula" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Skórzana koszula
Rękawiczki
Pozycja "Rękawiczki" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Skórzane rękawiczki
Buty
Pozycja "Buty" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
Czapka
Pozycja "Czapka" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Skórzana czapka
Przepisy - zestaw na zimną pogodę
Pozycja "Przepisy - zestaw na zimną pogodę" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Skórzane buty
  • 30px Skórzane rękawiczki
  • 30px Skórzana czapka
  • 30px Skórzane spodnie
  • 30px Skórzana koszula
tylko jako przepis
wraz z jakością 125%
Najeżdźca

Zestaw poziomów "Najeżdźca" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji pozycji.

Łuk
Pozycja "Łuk" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Łuk
Strzały
Pozycja "Strzały" zawiera co najmniej 20, a maksymalnie 50 z następujących pozycji.
  • Kamienna strzała
Usypianie
Pozycja "Usypianie" zawiera co najmniej 10, a maksymalnie 20 z następujących pozycji.
  • 100% Strzała usypiająca
Spadochron
Pozycja "Spadochron" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 3 z poniższych pozycji.
  • 100% Spadochron
Zestaw krwi
Pozycja "Zestaw krwi" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
Luneta
Pozycja "Luneta" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
  • Luneta
Przepisy - najeźdźca
Pozycja "Przepisy - najeźdźca" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
tylko jako przepis
wraz z jakością 125%
Zasoby

Zestaw poziomów "Zasoby" zawiera dokładnie 7 następujących pozycji pozycji.

Kamień
Pozycja "Kamień" zawiera co najmniej 20, a maksymalnie 40 z następujących pozycji.
Krzemień
Pozycja "Krzemień" zawiera co najmniej 20, a maksymalnie 40 z następujących pozycji.
Słoma
Pozycja "Słoma" zawiera co najmniej 30, a maksymalnie 90 z następujących pozycji.
Drewno
Pozycja "Drewno" zawiera co najmniej 40, a maksymalnie 100 z następujących pozycji.
Włókno
Pozycja "Włókno" zawiera co najmniej 50, a maksymalnie 100 z następujących pozycji.
Skóra
Pozycja "Skóra" zawiera co najmniej 40, a maksymalnie 80 z następujących pozycji.
Narkotyk
Pozycja "Narkotyk" zawiera co najmniej 5, a maksymalnie 10 z następujących elementów.
  • Narkotyk
Rolnictwo

Zestaw poziomów "Rolnictwo" zawiera dokładnie 7 następujących pozycji pozycji.

Pole uprawne - małe
Pozycja "Pole uprawne - małe" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 3 z poniższych pozycji.
  • 30px Małe pole uprawne
Kompostownik
Pozycja "Kompostownik" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
  • Kompostownik
Rura - źródło
Pozycja "Rura - źródło" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - źródło
Rura - ujście
Pozycja "Rura - ujście" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - ujście
Rura - prosta
Pozycja "Rura - prosta" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 4 z następujących elementów.
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - prosta
Rura - nie-prosta
Pozycja "Rura - nie-prosta" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 6 z następujących pozycji.
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - przekątna
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - krzyżownica
  • 30px Kamień Irrigation Pipe - pionowa
Przepisy - rolnictwo
Pozycja "Przepisy - rolnictwo" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Kompostownik
  • 30px Małe pole uprawne
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - przekątna
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - źródło
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - krzyżownica
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - prosta
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - ujście
  • 30px Kamień Irrigation Pipe - pionowa
tylko jako przepis
Meble

Zestaw poziomów "Meble" zawiera dokładnie 5 następujących pozycji pozycji.

Moździerz
Pozycja "Moździerz" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
Garnek do gotowania
Pozycja "Garnek do gotowania" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
Pędzel
Pozycja "Pędzel" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
Duża szafa
Pozycja "Duża szafa" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 2 z następujących pozycji.
Przepisy - meble
Pozycja "Przepisy - meble" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
tylko jako przepis
Siodła

Zestaw poziomów "Siodła" zawiera dokładnie 2 z następujących pozycji pozycji.

Siodła
Pozycja "Siodła" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Siodło carbonemysa
  • 30px Siodło konia
  • 30px Tobołek hienodona
  • 30px Siodło ichtiozaura
  • 30px Siodło pachy
  • 30px Siodło parazaura
  • 30px Siodło phomii
  • 30px Siodło procoptodona
  • 30px Siodło pulmonoscorpiusa
  • 30px Siodło raptora
  • 30px Siodło triceratopsa
tylko jako przepis
wraz z jakością 125%
Zaawansowana drewniana obudowa
Podłoże

Zestaw poziomów "Zaawansowana drewniana obudowa: Podłoże" zawiera dokładnie 5 następujących pozycji pozycji.

Rampa
Pozycja "Rampa" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 2 z następujących pozycji.
  • Drewniana rampa
Fundament ogrodzenia
Pozycja "Fundament ogrodzenia" zawiera co najmniej 2, a maksymalnie 7 z następujących elementów.
  • 30px Drewniana fundament ogrodzenia
Filar
Pozycja "Filar" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 2 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniana filar
Duży znak
Pozycja "Duży znak" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniany billboard
Przepisy - zaawansowana drewniana obudowa
Pozycja "Przepisy - zaawansowana drewniana obudowa" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniany billboard
  • Drewniana kładka
  • 30px Drewniana fundament ogrodzenia
  • Drewniany właz
  • Drewniana drabina
  • 30px Drewniana filar
  • Drewniana rampa
  • Drewniana klapa
  • 30px Drewniana tabliczka naścienna
  • Drewniane okno
  • 30px Drewniane okniennica
tylko jako przepis
Zaawansowana drewniana obudowa
Drugi artykuł

Zestaw poziomów "Zaawansowana drewniana obudowa: Drugi artykuł" zawiera dokładnie 4 z następujących pozycji pozycji.

Właz
Pozycja "Właz" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Drewniany właz
Klapa
Pozycja "Klapa" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Drewniana klapa
Drabina
Pozycja "Drabina" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 2 z następujących pozycji.
  • Drewniana drabina
Przepisy - zaawansowana drewniana obudowa
Pozycja "Przepisy - zaawansowana drewniana obudowa" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniany billboard
  • Drewniana kładka
  • 30px Drewniana fundament ogrodzenia
  • Drewniany właz
  • Drewniana drabina
  • 30px Drewniana filar
  • Drewniana rampa
  • Drewniana klapa
  • 30px Drewniana tabliczka naścienna
  • Drewniane okno
  • 30px Drewniane okniennica
tylko jako przepis
Zaawansowana drewniana obudowa
Inne

Zestaw poziomów "Zaawansowana drewniana obudowa: Inne" zawiera dokładnie 5 następujących pozycji pozycji.

Okiennica
Pozycja "Okiennica" zawiera dokładnie 2 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniane okniennica
Okno
Pozycja "Okno" zawiera dokładnie 2 z następujących pozycji.
  • Drewniane okno
Kładka
Pozycja "Kładka" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 3 z poniższych pozycji.
  • Drewniana kładka
Tabliczka naścienna
Pozycja "Tabliczka naścienna" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 2 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniana tabliczka naścienna
Przepisy - zaawansowana drewniana obudowa
Pozycja "Przepisy - zaawansowana drewniana obudowa" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniany billboard
  • Drewniana kładka
  • 30px Drewniana fundament ogrodzenia
  • Drewniany właz
  • Drewniana drabina
  • 30px Drewniana filar
  • Drewniana rampa
  • Drewniana klapa
  • 30px Drewniana tabliczka naścienna
  • Drewniane okno
  • 30px Drewniane okniennica
tylko jako przepis

Zielony z pierścieniem - Poziom 15

  • Zestaw poboru krwi
  • Łuk
  • 30px Siodło carbonemysa
  • Kompostownik
  • Garnek do gotowania
  • 30px Siodło konia
  • Włókno
  • Krzemień
  • Skóra
  • 30px Skórzane buty
  • 30px Skórzane rękawiczki
  • 30px Skórzana czapka
  • 30px Skórzane spodnie
  • 30px Skórzana koszula
  • 30px Tobołek hienodona
  • 30px Siodło ichtiozaura
  • 30px Duża szafa
  • Moździerz
  • Narkotyk
  • 30px Siodło pachy
  • 30px Pędzel
  • Spadochron
  • 30px Siodło parazaura
  • 30px Siodło phomii
  • 30px Siodło procoptodona
  • 30px Siodło pulmonoscorpiusa
  • 30px Siodło raptora
  • Piec
  • 30px Małe pole uprawne
  • Luneta
  • Stymulant
  • Kamień
  • Kamienna strzała
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - przekątna
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - źródło
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - krzyżownica
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - prosta
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - ujście
  • 30px Kamień Irrigation Pipe - pionowa
  • Słoma
  • Strzała usypiająca
  • 30px Siodło triceratopsa
  • Drewno
  • 30px Drewniany billboard
  • Drewniana kładka
  • Drewniany sufit
  • Drewniane drzwi
  • Drewniana framuga
  • 30px Drewniana fundament ogrodzenia
  • 30px Drewniane fundamenty
  • Drewniany właz
  • Drewniana drabina
  • 30px Drewniana filar
  • Drewniana rampa
  • 30px Drewniana tarcza
  • Drewniana klapa
  • Drewniana ściana
  • 30px Drewniana tabliczka naścienna
  • Drewniane okno
  • 30px Drewniane okniennica

  • Zakres jakości: 200% - 250%
  • Skrzynia zawiera dokładnie 2 z następujących zestawów poziomów.
Drewniana chatka

Zestaw poziomów "Drewniana chatka" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji pozycji.

Podłoga
Pozycja "Podłoga" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniane fundamenty
Framuga
Pozycja "Framuga" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Drewniana framuga
Drzwi
Pozycja "Drzwi" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Drewniane drzwi
Ściany
Pozycja "Ściany" zawiera dokładnie 3 z następujących pozycji.
  • Drewniana ściana
Dach
Pozycja "Dach" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Drewniany sufit
Przepisy - drewniana chatka
Pozycja "Przepisy - drewniana chatka" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Drewniany sufit
  • Drewniane drzwi
  • Drewniana framuga
  • 30px Drewniane fundamenty
  • Drewniana ściana
tylko jako przepis
Zestaw na zimną pogodę

Zestaw poziomów "Zestaw na zimną pogodę" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji pozycji.

Spodnie
Pozycja "Spodnie" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Skórzane spodnie
Koszula
Pozycja "Koszula" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Skórzana koszula
Rękawiczki
Pozycja "Rękawiczki" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Skórzane rękawiczki
Buty
Pozycja "Buty" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
Czapka
Pozycja "Czapka" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Skórzana czapka
Przepisy - zestaw na zimną pogodę
Pozycja "Przepisy - zestaw na zimną pogodę" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Skórzane buty
  • 30px Skórzane rękawiczki
  • 30px Skórzana czapka
  • 30px Skórzane spodnie
  • 30px Skórzana koszula
tylko jako przepis
wraz z jakością 125%
Najeżdźca

Zestaw poziomów "Najeżdźca" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji pozycji.

Łuk
Pozycja "Łuk" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Łuk
Strzały
Pozycja "Strzały" zawiera co najmniej 20, a maksymalnie 50 z następujących pozycji.
  • Kamienna strzała
Usypianie
Pozycja "Usypianie" zawiera co najmniej 10, a maksymalnie 20 z następujących pozycji.
  • 100% Strzała usypiająca
Spadochron
Pozycja "Spadochron" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 3 z poniższych pozycji.
  • 100% Spadochron
Zestaw krwi
Pozycja "Zestaw krwi" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
Luneta
Pozycja "Luneta" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
  • Luneta
Przepisy - najeźdźca
Pozycja "Przepisy - najeźdźca" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
tylko jako przepis
wraz z jakością 125%
Zasoby

Zestaw poziomów "Zasoby" zawiera dokładnie 7 następujących pozycji pozycji.

Kamień
Pozycja "Kamień" zawiera co najmniej 20, a maksymalnie 40 z następujących pozycji.
Krzemień
Pozycja "Krzemień" zawiera co najmniej 20, a maksymalnie 40 z następujących pozycji.
Słoma
Pozycja "Słoma" zawiera co najmniej 30, a maksymalnie 90 z następujących pozycji.
Drewno
Pozycja "Drewno" zawiera co najmniej 40, a maksymalnie 100 z następujących pozycji.
Włókno
Pozycja "Włókno" zawiera co najmniej 50, a maksymalnie 100 z następujących pozycji.
Skóra
Pozycja "Skóra" zawiera co najmniej 40, a maksymalnie 80 z następujących pozycji.
Narkotyk
Pozycja "Narkotyk" zawiera co najmniej 5, a maksymalnie 10 z następujących elementów.
  • Narkotyk
Rolnictwo

Zestaw poziomów "Rolnictwo" zawiera dokładnie 7 następujących pozycji pozycji.

Pole uprawne - małe
Pozycja "Pole uprawne - małe" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 3 z poniższych pozycji.
  • 30px Małe pole uprawne
Kompostownik
Pozycja "Kompostownik" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
  • Kompostownik
Rura - źródło
Pozycja "Rura - źródło" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - źródło
Rura - ujście
Pozycja "Rura - ujście" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - ujście
Rura - prosta
Pozycja "Rura - prosta" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 4 z następujących elementów.
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - prosta
Rura - nie-prosta
Pozycja "Rura - nie-prosta" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 6 z następujących pozycji.
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - przekątna
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - krzyżownica
  • 30px Kamień Irrigation Pipe - pionowa
Przepisy - rolnictwo
Pozycja "Przepisy - rolnictwo" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Kompostownik
  • 30px Małe pole uprawne
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - przekątna
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - źródło
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - krzyżownica
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - prosta
  • 30px Kamienna rura wodociągowa - ujście
  • 30px Kamień Irrigation Pipe - pionowa
tylko jako przepis
Meble

Zestaw poziomów "Meble" zawiera dokładnie 5 następujących pozycji pozycji.

Moździerz
Pozycja "Moździerz" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
Garnek do gotowania
Pozycja "Garnek do gotowania" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
Pędzel
Pozycja "Pędzel" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
Duża szafa
Pozycja "Duża szafa" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 2 z następujących pozycji.
Przepisy - meble
Pozycja "Przepisy - meble" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
tylko jako przepis
Siodła

Zestaw poziomów "Siodła" zawiera dokładnie 2 z następujących pozycji pozycji.

Siodła
Pozycja "Siodła" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Siodło carbonemysa
  • 30px Siodło konia
  • 30px Tobołek hienodona
  • 30px Siodło ichtiozaura
  • 30px Siodło pachy
  • 30px Siodło parazaura
  • 30px Siodło phomii
  • 30px Siodło procoptodona
  • 30px Siodło pulmonoscorpiusa
  • 30px Siodło raptora
  • 30px Siodło triceratopsa
tylko jako przepis
wraz z jakością 125%
Zaawansowana drewniana obudowa
Podłoże

Zestaw poziomów "Zaawansowana drewniana obudowa: Podłoże" zawiera dokładnie 5 następujących pozycji pozycji.

Rampa
Pozycja "Rampa" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 2 z następujących pozycji.
  • Drewniana rampa
Fundament ogrodzenia
Pozycja "Fundament ogrodzenia" zawiera co najmniej 2, a maksymalnie 7 z następujących elementów.
  • 30px Drewniana fundament ogrodzenia
Filar
Pozycja "Filar" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 2 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniana filar
Duży znak
Pozycja "Duży znak" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniany billboard
Przepisy - zaawansowana drewniana obudowa
Pozycja "Przepisy - zaawansowana drewniana obudowa" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniany billboard
  • Drewniana kładka
  • 30px Drewniana fundament ogrodzenia
  • Drewniany właz
  • Drewniana drabina
  • 30px Drewniana filar
  • Drewniana rampa
  • Drewniana klapa
  • 30px Drewniana tabliczka naścienna
  • Drewniane okno
  • 30px Drewniane okniennica
tylko jako przepis
Zaawansowana drewniana obudowa
Drugi artykuł

Zestaw poziomów "Zaawansowana drewniana obudowa: Drugi artykuł" zawiera dokładnie 4 z następujących pozycji pozycji.

Właz
Pozycja "Właz" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Drewniany właz
Klapa
Pozycja "Klapa" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Drewniana klapa
Drabina
Pozycja "Drabina" zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 2 z następujących pozycji.
  • Drewniana drabina
Przepisy - zaawansowana drewniana obudowa
Pozycja "Przepisy - zaawansowana drewniana obudowa" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniany billboard
  • Drewniana kładka
  • 30px Drewniana fundament ogrodzenia
  • Drewniany właz
  • Drewniana drabina
  • 30px Drewniana filar
  • Drewniana rampa
  • Drewniana klapa
  • 30px Drewniana tabliczka naścienna
  • Drewniane okno
  • 30px Drewniane okniennica
tylko jako przepis
Zaawansowana drewniana obudowa
Inne

Zestaw poziomów "Zaawansowana drewniana obudowa: Inne" zawiera dokładnie 5 następujących pozycji pozycji.

Okiennica
Pozycja "Okiennica" zawiera dokładnie 2 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniane okniennica
Okno
Pozycja "Okno" zawiera dokładnie 2 z następujących pozycji.
  • Drewniane okno
Kładka
Pozycja "Kładka" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 3 z poniższych pozycji.
  • Drewniana kładka
Tabliczka naścienna
Pozycja "Tabliczka naścienna" zawiera co najmniej 0, a maksymalnie 2 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniana tabliczka naścienna
Przepisy - zaawansowana drewniana obudowa
Pozycja "Przepisy - zaawansowana drewniana obudowa" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniany billboard
  • Drewniana kładka
  • 30px Drewniana fundament ogrodzenia
  • Drewniany właz
  • Drewniana drabina
  • 30px Drewniana filar
  • Drewniana rampa
  • Drewniana klapa
  • 30px Drewniana tabliczka naścienna
  • Drewniane okno
  • 30px Drewniane okniennica
tylko jako przepis

Niebieski - Poziom 25

  • Kompas
  • Kusza
  • 30px Drewniane wrota
  • 30px Drewniana brama
  • 30px Siodło diplodoka
  • 30px Siodło doedicurusa
  • 30px Siodło gallimima
  • 30px Buty kamuflujące
  • 30px Zbroja kamuflująca
  • 30px Rękawice kamuflujące
  • 30px Spodnie kamuflujące
  • 30px Maska kamuflująca
  • 30px Siodło iguanodona
  • Lanca
  • 30px Siodło mamuta
  • 30px Siodło manty
  • 30px Średnie pole uprawne
  • 30px Siodło megalocerosa
  • 30px Metalowy sufit
  • Metalowe drzwi
  • 30px Metalowa framuga
  • 30px Metalowe fundamenty
  • 30px Metalowy sierp
  • 30px Metalowe tabliczka
  • 30px Metalowa ściana
  • 30px Siodło pachyrinozaura
  • Pika
  • Piec
  • Prosty pistolet
  • Warsztat
  • 30px Siodło stegozaura
  • Miecz
  • 30px Siodło phorusa
  • 30px Słoik na wodę

  • Zakres jakości: 100% - 100%
  • Skrzynia zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 2 z następujących zestawów poziomów.
Skrzynie 25 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 25 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 25 poziomu - zawsze z przepisem
Pozycja "Skrzynie 25 poziomu - zawsze z przepisem" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniane wrota
  • 30px Drewniana brama
  • 30px Średnie pole uprawne
  • 30px Metalowy sufit
  • Metalowe drzwi
  • 30px Metalowa framuga
  • 30px Metalowe fundamenty
  • 30px Metalowe tabliczka
  • 30px Metalowa ściana
  • Piec
  • Warsztat
tylko jako przepis
Skrzynie 25 poziomu - bez jakości
Pozycja "Skrzynie 25 poziomu - bez jakości" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
tylko jako przepis
Skrzynie 25 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 25 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Kusza
  • 30px Siodło diplodoka
  • 30px Siodło doedicurusa
  • 30px Siodło gallimima
  • 30px Buty kamuflujące
  • 30px Zbroja kamuflująca
  • 30px Rękawice kamuflujące
  • 30px Spodnie kamuflujące
  • 30px Maska kamuflująca
  • 30px Siodło iguanodona
  • Lanca
  • 30px Siodło mamuta
  • 30px Siodło manty
  • 30px Siodło megalocerosa
  • 30px Metalowy sierp
  • 30px Siodło pachyrinozaura
  • Pika
  • Prosty pistolet
  • 30px Siodło stegozaura
  • Miecz
  • 30px Siodło phorusa
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%

Niebieski z pierścieniem - Poziom 25

  • Kompas
  • Kusza
  • 30px Drewniane wrota
  • 30px Drewniana brama
  • 30px Siodło diplodoka
  • 30px Siodło doedicurusa
  • 30px Siodło gallimima
  • 30px Buty kamuflujące
  • 30px Zbroja kamuflująca
  • 30px Rękawice kamuflujące
  • 30px Spodnie kamuflujące
  • 30px Maska kamuflująca
  • 30px Siodło iguanodona
  • Lanca
  • 30px Siodło mamuta
  • 30px Siodło manty
  • 30px Średnie pole uprawne
  • 30px Siodło megalocerosa
  • 30px Metalowy sufit
  • Metalowe drzwi
  • 30px Metalowa framuga
  • 30px Metalowe fundamenty
  • 30px Metalowy sierp
  • 30px Metalowe tabliczka
  • 30px Metalowa ściana
  • 30px Siodło pachyrinozaura
  • Pika
  • Piec
  • Prosty pistolet
  • Warsztat
  • 30px Siodło stegozaura
  • Miecz
  • 30px Siodło phorusa
  • 30px Słoik na wodę

  • Zakres jakości: 200% - 250%
  • Skrzynia zawiera dokładnie 2 z następujących zestawów poziomów.
Skrzynie 25 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 25 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 25 poziomu - zawsze z przepisem
Pozycja "Skrzynie 25 poziomu - zawsze z przepisem" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Drewniane wrota
  • 30px Drewniana brama
  • 30px Średnie pole uprawne
  • 30px Metalowy sufit
  • Metalowe drzwi
  • 30px Metalowa framuga
  • 30px Metalowe fundamenty
  • 30px Metalowe tabliczka
  • 30px Metalowa ściana
  • Piec
  • Warsztat
tylko jako przepis
Skrzynie 25 poziomu - bez jakości
Pozycja "Skrzynie 25 poziomu - bez jakości" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
tylko jako przepis
Skrzynie 25 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 25 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Kusza
  • 30px Siodło diplodoka
  • 30px Siodło doedicurusa
  • 30px Siodło gallimima
  • 30px Buty kamuflujące
  • 30px Zbroja kamuflująca
  • 30px Rękawice kamuflujące
  • 30px Spodnie kamuflujące
  • 30px Maska kamuflująca
  • 30px Siodło iguanodona
  • Lanca
  • 30px Siodło mamuta
  • 30px Siodło manty
  • 30px Siodło megalocerosa
  • 30px Metalowy sierp
  • 30px Siodło pachyrinozaura
  • Pika
  • Prosty pistolet
  • 30px Siodło stegozaura
  • Miecz
  • 30px Siodło phorusa
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%

Fioletowy - Poziom 35

  • 30px Siodło ankylozaura
  • 30px Siodło araneo
  • 30px Siodło beelzebufo
  • 30px Siodło chalikoterium
  • 30px Chitynowe buty
  • 30px Chitynowe tors
  • 30px Chitynowe rękawice
  • 30px Chitynowy hełm
  • 30px Chitynowe spodnie
  • Kusza
  • 30px Siodło diplodoka
  • 30px Siodło doedicurusa
  • 30px Siodło dunkleosteusa
  • Fabrykator
  • 30px Moduł latarnik
  • 30px Siodło gallimima
  • 30px Buty kamuflujące
  • 30px Zbroja kamuflująca
  • 30px Rękawice kamuflujące
  • 30px Spodnie kamuflujące
  • 30px Maska kamuflująca
  • Granat
  • 30px Siodło iguanodona
  • 30px Siodło kaprosuchusa
  • Lanca
  • Duże pole uprawne
  • Karabin
  • 30px Siodło mamuta
  • 30px Siodło manty
  • 30px Siodło megalocerosa
  • 30px Metalowy fundament ogrodzenia
  • 30px Metalowy właz
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - przekątna
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - źródło
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - krzyżownica
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - prosta
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - ujście
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - pionowa
  • 30px Metalowa drabina
  • 30px Metalowy filar
  • 30px Metalowa rampa
  • 30px Metalowa tarcza
  • 30px Metalowy sierp
  • 30px Metalowa klapa
  • 30px Siodło pachyrinozaura
  • 30px Siodło paracera
  • 30px Siodło pelagornisa
  • Pika
  • 30px Siodło pteranodona
  • 30px Siodło szablozębnego
  • 30px Siodło sarkozucha
  • Luneta
  • Strzelba
  • Tłumik
  • Prosty pocisk
  • Prosty pistolet
  • 30px Prosty nabój karabinowy
  • 30px Prosty nabój do strzelby
  • 30px Siodło stegozaura
  • Miecz
  • 30px Siodło phorusa

  • Zakres jakości: 100% - 100%
  • Skrzynia zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 2 z następujących zestawów poziomów.
Skrzynie 25 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 25 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 25 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 25 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Kusza
  • 30px Siodło diplodoka
  • 30px Siodło doedicurusa
  • 30px Siodło gallimima
  • 30px Buty kamuflujące
  • 30px Zbroja kamuflująca
  • 30px Rękawice kamuflujące
  • 30px Spodnie kamuflujące
  • 30px Maska kamuflująca
  • 30px Siodło iguanodona
  • Lanca
  • 30px Siodło mamuta
  • 30px Siodło manty
  • 30px Siodło megalocerosa
  • 30px Metalowy sierp
  • 30px Siodło pachyrinozaura
  • Pika
  • Prosty pistolet
  • 30px Siodło stegozaura
  • Miecz
  • 30px Siodło phorusa
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%
Skrzynie 35 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 35 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 35 poziomu - zawsze z przepisem
Pozycja "Skrzynie 35 poziomu - zawsze z przepisem" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Fabrykator
  • Duże pole uprawne
  • 30px Metalowy fundament ogrodzenia
  • 30px Metalowy właz
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - przekątna
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - źródło
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - krzyżownica
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - prosta
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - ujście
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - pionowa
  • 30px Metalowa drabina
  • 30px Metalowy filar
  • 30px Metalowa rampa
  • 30px Metalowa klapa
  • Prosty pocisk
  • 30px Prosty nabój karabinowy
  • 30px Prosty nabój do strzelby
tylko jako przepis
Skrzynie 35 poziomu - bez jakości
Pozycja "Skrzynie 35 poziomu - bez jakości" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Moduł latarnik Granat
  • Luneta
  • Tłumik
jako przedmiot lub przepis
Skrzynie 35 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 35 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Siodło ankylozaura
  • 30px Siodło araneo
  • 30px Siodło beelzebufo
  • 30px Siodło chalikoterium
  • 30px Chitynowe buty
  • 30px Chitynowe tors
  • 30px Chitynowe rękawice
  • 30px Chitynowy hełm
  • 30px Chitynowe spodnie
  • 30px Siodło dunkleosteusa
  • 30px Siodło kaprosuchusa
  • Karabin
  • 30px Metalowa tarcza
  • 30px Siodło paracera
  • 30px Siodło pelagornisa
  • 30px Siodło pteranodona
  • 30px Siodło szablozębnego
  • 30px Siodło sarkozucha
  • Strzelba
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%

Fioletowy z pierścieniem - Poziom 35

  • 30px Siodło ankylozaura
  • 30px Siodło araneo
  • 30px Siodło beelzebufo
  • 30px Siodło chalikoterium
  • 30px Chitynowe buty
  • 30px Chitynowe tors
  • 30px Chitynowe rękawice
  • 30px Chitynowy hełm
  • 30px Chitynowe spodnie
  • Kusza
  • 30px Siodło diplodoka
  • 30px Siodło doedicurusa
  • 30px Siodło dunkleosteusa
  • Fabrykator
  • 30px Moduł latarnik
  • 30px Siodło gallimima
  • 30px Buty kamuflujące
  • 30px Zbroja kamuflująca
  • 30px Rękawice kamuflujące
  • 30px Spodnie kamuflujące
  • 30px Maska kamuflująca
  • Granat
  • 30px Siodło iguanodona
  • 30px Siodło kaprosuchusa
  • Lanca
  • Duże pole uprawne
  • Karabin
  • 30px Siodło mamuta
  • 30px Siodło manty
  • 30px Siodło megalocerosa
  • 30px Metalowy fundament ogrodzenia
  • 30px Metalowy właz
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - przekątna
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - źródło
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - krzyżownica
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - prosta
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - ujście
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - pionowa
  • 30px Metalowa drabina
  • 30px Metalowy filar
  • 30px Metalowa rampa
  • 30px Metalowa tarcza
  • 30px Metalowy sierp
  • 30px Metalowa klapa
  • 30px Siodło pachyrinozaura
  • 30px Siodło paracera
  • 30px Siodło pelagornisa
  • Pika
  • 30px Siodło pteranodona
  • 30px Siodło szablozębnego
  • 30px Siodło sarkozucha
  • Luneta
  • Strzelba
  • Tłumik
  • Prosty pocisk
  • Prosty pistolet
  • 30px Prosty nabój karabinowy
  • 30px Prosty nabój do strzelby
  • 30px Siodło stegozaura
  • Miecz
  • 30px Siodło phorusa

  • Zakres jakości: 200% - 250%
  • Skrzynia zawiera dokładnie 2 z następujących zestawów poziomów.
Skrzynie 25 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 25 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 25 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 25 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Kusza
  • 30px Siodło diplodoka
  • 30px Siodło doedicurusa
  • 30px Siodło gallimima
  • 30px Buty kamuflujące
  • 30px Zbroja kamuflująca
  • 30px Rękawice kamuflujące
  • 30px Spodnie kamuflujące
  • 30px Maska kamuflująca
  • 30px Siodło iguanodona
  • Lanca
  • 30px Siodło mamuta
  • 30px Siodło manty
  • 30px Siodło megalocerosa
  • 30px Metalowy sierp
  • 30px Siodło pachyrinozaura
  • Pika
  • Prosty pistolet
  • 30px Siodło stegozaura
  • Miecz
  • 30px Siodło phorusa
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%
Skrzynie 35 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 35 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 35 poziomu - zawsze z przepisem
Pozycja "Skrzynie 35 poziomu - zawsze z przepisem" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Fabrykator
  • Duże pole uprawne
  • 30px Metalowy fundament ogrodzenia
  • 30px Metalowy właz
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - przekątna
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - źródło
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - krzyżownica
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - prosta
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - ujście
  • 30px Metalowa rura wodociągowa - pionowa
  • 30px Metalowa drabina
  • 30px Metalowy filar
  • 30px Metalowa rampa
  • 30px Metalowa klapa
  • Prosty pocisk
  • 30px Prosty nabój karabinowy
  • 30px Prosty nabój do strzelby
tylko jako przepis
Skrzynie 35 poziomu - bez jakości
Pozycja "Skrzynie 35 poziomu - bez jakości" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Moduł latarnik Granat
  • Luneta
  • Tłumik
jako przedmiot lub przepis
Skrzynie 35 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 35 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Siodło ankylozaura
  • 30px Siodło araneo
  • 30px Siodło beelzebufo
  • 30px Siodło chalikoterium
  • 30px Chitynowe buty
  • 30px Chitynowe tors
  • 30px Chitynowe rękawice
  • 30px Chitynowy hełm
  • 30px Chitynowe spodnie
  • 30px Siodło dunkleosteusa
  • 30px Siodło kaprosuchusa
  • Karabin
  • 30px Metalowa tarcza
  • 30px Siodło paracera
  • 30px Siodło pelagornisa
  • 30px Siodło pteranodona
  • 30px Siodło szablozębnego
  • 30px Siodło sarkozucha
  • Strzelba
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%

Żółty - Poziom 45

  • 30px Zaawansowany pocisk
  • 30px Siodło ankylozaura
  • 30px Siodło araneo
  • 30px Siodło artropluery
  • 30px Karabin szturmowy
  • 30px Siodło barionyksa
  • 30px Siodło beelzebufo
  • 30px Siodło karnotaura
  • 30px Siodło chalikoterium
  • 30px Chitynowe buty
  • 30px Chitynowe tors
  • 30px Chitynowe rękawice
  • 30px Chitynowy hełm
  • 30px Chitynowe spodnie
  • Kusza
  • 30px Siodło daeodona
  • 30px Siodło diplodoka
  • 30px Siodło strasznego niedźwiedzia
  • 30px Siodło doedicurusa
  • 30px Siodło dunkleosteusa
  • 30px Krzyżownica kabla elektrycznego
  • Agregat prądotwórczy
  • 30px Gniazdko elektryczne
  • Pistolet fabryczny
  • 30px Matalowe buty
  • 30px Matalowa zbroja
  • 30px Matalowe rękawice
  • 30px Matalowy hełm
  • 30px Metalowe nogawice
  • GPS
  • 30px Siodło gallimima
  • 30px Buty kamuflujące
  • 30px Zbroja kamuflująca
  • 30px Rękawice kamuflujące
  • 30px Spodnie kamuflujące
  • 30px Maska kamuflująca
  • 30px Siodło iguanodona
  • Improwizowany ładunek wybuchowy
  • 30px Przekątny kabel elektryczny
  • 30px Siodło kaprosuchusa
  • 30px Reflektor
  • Lanca
  • 30px Moduł lasera
  • Karabin
  • 30px Siodło mamuta
  • 30px Siodło manty
  • 30px Siodło megalocerosa
  • 30px Siodło megalodona
  • 30px Siodło megaluzaura
  • 30px Siodło megaterium
  • 30px Metalowy billboard
  • 30px Metalowa kładka
  • 30px Metalowe wrota
  • 30px Metalowa brama
  • 30px Metalowa tarcza
  • 30px Metalowy sierp
  • 30px Metalowa tabliczna naścienna
  • 30px Metalowe okno
  • 30px Metalowa okiennica
  • 30px Siodło pachyrinozaura
  • 30px Siodło paracera
  • 30px Siodło pelagornisa
  • Pika
  • 30px Siodło pteranodona
  • 30px Strzelba półautomatyczna
  • 30px Siodło szablozębnego
  • 30px Siodło sarkozucha
  • Strzelba
  • Prosty pistolet
  • 30px Siodło stegozaura
  • 30px Prosty kabel elektryczny
  • Miecz
  • 30px Siodło tapeżary
  • 30px Siodło phorusa
  • 30px Siodło lwa workowatego
  • 30px Pionowy kabel elektryczny
  • 30px Siodło nosorożca włochatego

  • Zakres jakości: 100% - 100%
  • Skrzynia zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 2 z następujących zestawów poziomów.
Skrzynie 25 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 25 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 25 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 25 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Kusza
  • 30px Siodło diplodoka
  • 30px Siodło doedicurusa
  • 30px Siodło gallimima
  • 30px Buty kamuflujące
  • 30px Zbroja kamuflująca
  • 30px Rękawice kamuflujące
  • 30px Spodnie kamuflujące
  • 30px Maska kamuflująca
  • 30px Siodło iguanodona
  • Lanca
  • 30px Siodło mamuta
  • 30px Siodło manty
  • 30px Siodło megalocerosa
  • 30px Metalowy sierp
  • 30px Siodło pachyrinozaura
  • Pika
  • Prosty pistolet
  • 30px Siodło stegozaura
  • Miecz
  • 30px Siodło phorusa
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%
Skrzynie 35 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 35 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 35 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 35 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Siodło ankylozaura
  • 30px Siodło araneo
  • 30px Siodło beelzebufo
  • 30px Siodło chalikoterium
  • 30px Chitynowe buty
  • 30px Chitynowe tors
  • 30px Chitynowe rękawice
  • 30px Chitynowy hełm
  • 30px Chitynowe spodnie
  • 30px Siodło dunkleosteusa
  • 30px Siodło kaprosuchusa
  • Karabin
  • 30px Metalowa tarcza
  • 30px Siodło paracera
  • 30px Siodło pelagornisa
  • 30px Siodło pteranodona
  • 30px Siodło szablozębnego
  • 30px Siodło sarkozucha
  • Strzelba
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%
Skrzynie 45 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 45 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 45 poziomu - zawsze z przepisem
Pozycja "Skrzynie 45 poziomu - zawsze z przepisem" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Zaawansowany pocisk
  • 30px Krzyżownica kabla elektrycznego
  • Agregat prądotwórczy
  • 30px Gniazdko elektryczne
  • Improwizowany ładunek wybuchowy
  • 30px Przekątny kabel elektryczny
  • 30px Reflektor
  • 30px Metalowy billboard
  • 30px Metalowa kładka
  • 30px Metalowe wrota
  • 30px Metalowa brama
  • 30px Metalowa tabliczna naścienna
  • 30px Metalowe okno
  • 30px Metalowa okiennica
  • 30px Prosty kabel elektryczny
  • 30px Pionowy kabel elektryczny
tylko jako przepis
Skrzynie 45 poziomu - bez jakości
Pozycja "Skrzynie 45 poziomu - bez jakości" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
jako przedmiot lub przepis
Skrzynie 45 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 45 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Siodło artropluery
  • 30px Karabin szturmowy
  • 30px Siodło barionyksa
  • 30px Siodło karnotaura
  • 30px Siodło daeodona
  • 30px Siodło strasznego niedźwiedzia
  • Pistolet fabryczny
  • 30px Matalowe buty
  • 30px Matalowa zbroja
  • 30px Matalowe rękawice
  • 30px Matalowy hełm
  • 30px Metalowe nogawice
  • 30px Siodło megalodona
  • 30px Siodło megaluzaura
  • 30px Siodło megaterium
  • 30px Siodło paracera
  • 30px Strzelba półautomatyczna
  • 30px Siodło tapeżary
  • 30px Siodło lwa workowatego
  • 30px Siodło nosorożca włochatego
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%

Żółty z pierścieniem - Poziom 45

  • 30px Zaawansowany pocisk
  • 30px Siodło ankylozaura
  • 30px Siodło araneo
  • 30px Siodło artropluery
  • 30px Karabin szturmowy
  • 30px Siodło barionyksa
  • 30px Siodło beelzebufo
  • 30px Siodło karnotaura
  • 30px Siodło chalikoterium
  • 30px Chitynowe buty
  • 30px Chitynowe tors
  • 30px Chitynowe rękawice
  • 30px Chitynowy hełm
  • 30px Chitynowe spodnie
  • Kusza
  • 30px Siodło daeodona
  • 30px Siodło diplodoka
  • 30px Siodło strasznego niedźwiedzia
  • 30px Siodło doedicurusa
  • 30px Siodło dunkleosteusa
  • 30px Krzyżownica kabla elektrycznego
  • Agregat prądotwórczy
  • 30px Gniazdko elektryczne
  • Pistolet fabryczny
  • 30px Matalowe buty
  • 30px Matalowa zbroja
  • 30px Matalowe rękawice
  • 30px Matalowy hełm
  • 30px Metalowe nogawice
  • GPS
  • 30px Siodło gallimima
  • 30px Buty kamuflujące
  • 30px Zbroja kamuflująca
  • 30px Rękawice kamuflujące
  • 30px Spodnie kamuflujące
  • 30px Maska kamuflująca
  • 30px Siodło iguanodona
  • Improwizowany ładunek wybuchowy
  • 30px Przekątny kabel elektryczny
  • 30px Siodło kaprosuchusa
  • 30px Reflektor
  • Lanca
  • 30px Moduł lasera
  • Karabin
  • 30px Siodło mamuta
  • 30px Siodło manty
  • 30px Siodło megalocerosa
  • 30px Siodło megalodona
  • 30px Siodło megaluzaura
  • 30px Siodło megaterium
  • 30px Metalowy billboard
  • 30px Metalowa kładka
  • 30px Metalowe wrota
  • 30px Metalowa brama
  • 30px Metalowa tarcza
  • 30px Metalowy sierp
  • 30px Metalowa tabliczna naścienna
  • 30px Metalowe okno
  • 30px Metalowa okiennica
  • 30px Siodło pachyrinozaura
  • 30px Siodło paracera
  • 30px Siodło pelagornisa
  • Pika
  • 30px Siodło pteranodona
  • 30px Strzelba półautomatyczna
  • 30px Siodło szablozębnego
  • 30px Siodło sarkozucha
  • Strzelba
  • Prosty pistolet
  • 30px Siodło stegozaura
  • 30px Prosty kabel elektryczny
  • Miecz
  • 30px Siodło tapeżary
  • 30px Siodło phorusa
  • 30px Siodło lwa workowatego
  • 30px Pionowy kabel elektryczny
  • 30px Siodło nosorożca włochatego

  • Zakres jakości: 200% - 250%
  • Skrzynia zawiera dokładnie 2 z następujących zestawów poziomów.
Skrzynie 25 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 25 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 25 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 25 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Kusza
  • 30px Siodło diplodoka
  • 30px Siodło doedicurusa
  • 30px Siodło gallimima
  • 30px Buty kamuflujące
  • 30px Zbroja kamuflująca
  • 30px Rękawice kamuflujące
  • 30px Spodnie kamuflujące
  • 30px Maska kamuflująca
  • 30px Siodło iguanodona
  • Lanca
  • 30px Siodło mamuta
  • 30px Siodło manty
  • 30px Siodło megalocerosa
  • 30px Metalowy sierp
  • 30px Siodło pachyrinozaura
  • Pika
  • Prosty pistolet
  • 30px Siodło stegozaura
  • Miecz
  • 30px Siodło phorusa
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%
Skrzynie 35 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 35 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 35 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 35 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Siodło ankylozaura
  • 30px Siodło araneo
  • 30px Siodło beelzebufo
  • 30px Siodło chalikoterium
  • 30px Chitynowe buty
  • 30px Chitynowe tors
  • 30px Chitynowe rękawice
  • 30px Chitynowy hełm
  • 30px Chitynowe spodnie
  • 30px Siodło dunkleosteusa
  • 30px Siodło kaprosuchusa
  • Karabin
  • 30px Metalowa tarcza
  • 30px Siodło paracera
  • 30px Siodło pelagornisa
  • 30px Siodło pteranodona
  • 30px Siodło szablozębnego
  • 30px Siodło sarkozucha
  • Strzelba
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%
Skrzynie 45 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 45 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 45 poziomu - zawsze z przepisem
Pozycja "Skrzynie 45 poziomu - zawsze z przepisem" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Zaawansowany pocisk
  • 30px Krzyżownica kabla elektrycznego
  • Agregat prądotwórczy
  • 30px Gniazdko elektryczne
  • Improwizowany ładunek wybuchowy
  • 30px Przekątny kabel elektryczny
  • 30px Reflektor
  • 30px Metalowy billboard
  • 30px Metalowa kładka
  • 30px Metalowe wrota
  • 30px Metalowa brama
  • 30px Metalowa tabliczna naścienna
  • 30px Metalowe okno
  • 30px Metalowa okiennica
  • 30px Prosty kabel elektryczny
  • 30px Pionowy kabel elektryczny
tylko jako przepis
Skrzynie 45 poziomu - bez jakości
Pozycja "Skrzynie 45 poziomu - bez jakości" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
jako przedmiot lub przepis
Skrzynie 45 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 45 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Siodło artropluery
  • 30px Karabin szturmowy
  • 30px Siodło barionyksa
  • 30px Siodło karnotaura
  • 30px Siodło daeodona
  • 30px Siodło strasznego niedźwiedzia
  • Pistolet fabryczny
  • 30px Matalowe buty
  • 30px Matalowa zbroja
  • 30px Matalowe rękawice
  • 30px Matalowy hełm
  • 30px Metalowe nogawice
  • 30px Siodło megalodona
  • 30px Siodło megaluzaura
  • 30px Siodło megaterium
  • 30px Siodło paracera
  • 30px Strzelba półautomatyczna
  • 30px Siodło tapeżary
  • 30px Siodło lwa workowatego
  • 30px Siodło nosorożca włochatego
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%

Czerwony - Poziom 60

  • 30px Zaawansowany pocisk karabinowy
  • 30px Klimatyzator
  • 30px Siodło allozaura
  • 30px Siodło ankylozaura
  • 30px Siodło araneo
  • 30px Siodło argentawisa
  • 30px Siodło artropluery
  • 30px Karabin szturmowy
  • 30px Działko automatyczne
  • 30px Siodło barionyksa
  • 30px Siodło bazylozaura
  • 30px Siodło beelzebufo
  • Wrota Behemota
  • Brama Behemota
  • 30px Siodło brontozaura
  • C4 Charge
  • 30px Detonator C4
  • 30px Siodło karnotaura
  • 30px Siodło castoroidesa
  • 30px Siodło chalikoterium
  • 30px Chitynowe buty
  • 30px Chitynowe tors
  • 30px Chitynowe rękawice
  • 30px Chitynowy hełm
  • 30px Chitynowe spodnie
  • 30px Łuk bloczkowy
  • Kusza
  • 30px Siodło daeodona
  • 30px Siodło diplodoka
  • 30px Siodło strasznego niedźwiedzia
  • 30px Siodło doedicurusa
  • 30px Siodło dunkleosteusa
  • Pistolet fabryczny
  • 30px Matalowe buty
  • 30px Matalowa zbroja
  • 30px Matalowe rękawice
  • 30px Matalowy hełm
  • 30px Metalowe nogawice
  • 30px Siodło gallimima
  • 30px Buty kamuflujące
  • 30px Zbroja kamuflująca
  • 30px Rękawice kamuflujące
  • 30px Spodnie kamuflujące
  • 30px Maska kamuflująca
  • 30px Holo-Luneta
  • 30px Siodło iguanodona
  • 30px Siodło kaprosuchusa
  • Lanca
  • Karabin
  • 30px Siodło mamuta
  • 30px Siodło manty
  • 30px Siodło megalanii
  • 30px Siodło megalocerosa
  • 30px Siodło megalodona
  • 30px Siodło megaluzaura
  • 30px Siodło megaterium
  • 30px Metalowa tarcza
  • 30px Metalowy sierp
  • 30px Siodło mozozaura
  • 30px Siodło pachyrinozaura
  • 30px Siodło paracera
  • 30px Siodło pelagornisa
  • Pika
  • 30px Siodło plezjozaura
  • 30px Siodło pteranodona
  • 30px Strzelba półautomatyczna
  • 30px Siodło kecela
  • Lodówka
  • 30px Zdalna konsola
  • 30px Siodło rexa
  • 30px Pocisk kumulacyjny
  • 30px Siodło szablozębnego
  • 30px Siodło sarkozucha
  • Strzelba
  • Prosty pistolet
  • 30px Siodło spinozaura
  • 30px Siodło stegozaura
  • Miecz
  • 30px Siodło tapeżary
  • 30px Siodło phorusa
  • 30px Siodło terizinozaura
  • 30px Siodło lwa workowatego
  • 30px Siodło nosorożca włochatego

  • Zakres jakości: 100% - 100%
  • Skrzynia zawiera co najmniej 1, a maksymalnie 3 z następujących zestawów poziomów.
Skrzynie 25 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 25 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 25 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 25 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Kusza
  • 30px Siodło diplodoka
  • 30px Siodło doedicurusa
  • 30px Siodło gallimima
  • 30px Buty kamuflujące
  • 30px Zbroja kamuflująca
  • 30px Rękawice kamuflujące
  • 30px Spodnie kamuflujące
  • 30px Maska kamuflująca
  • 30px Siodło iguanodona
  • Lanca
  • 30px Siodło mamuta
  • 30px Siodło manty
  • 30px Siodło megalocerosa
  • 30px Metalowy sierp
  • 30px Siodło pachyrinozaura
  • Pika
  • Prosty pistolet
  • 30px Siodło stegozaura
  • Miecz
  • 30px Siodło phorusa
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%
Skrzynie 35 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 35 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 35 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 35 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Siodło ankylozaura
  • 30px Siodło araneo
  • 30px Siodło beelzebufo
  • 30px Siodło chalikoterium
  • 30px Chitynowe buty
  • 30px Chitynowe tors
  • 30px Chitynowe rękawice
  • 30px Chitynowy hełm
  • 30px Chitynowe spodnie
  • 30px Siodło dunkleosteusa
  • 30px Siodło kaprosuchusa
  • Karabin
  • 30px Metalowa tarcza
  • 30px Siodło paracera
  • 30px Siodło pelagornisa
  • 30px Siodło pteranodona
  • 30px Siodło szablozębnego
  • 30px Siodło sarkozucha
  • Strzelba
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%
Skrzynie 45 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 45 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 45 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 45 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Siodło artropluery
  • 30px Karabin szturmowy
  • 30px Siodło barionyksa
  • 30px Siodło karnotaura
  • 30px Siodło daeodona
  • 30px Siodło strasznego niedźwiedzia
  • Pistolet fabryczny
  • 30px Matalowe buty
  • 30px Matalowa zbroja
  • 30px Matalowe rękawice
  • 30px Matalowy hełm
  • 30px Metalowe nogawice
  • 30px Siodło megalodona
  • 30px Siodło megaluzaura
  • 30px Siodło megaterium
  • 30px Siodło paracera
  • 30px Strzelba półautomatyczna
  • 30px Siodło tapeżary
  • 30px Siodło lwa workowatego
  • 30px Siodło nosorożca włochatego
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%
Skrzynie 60 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 60 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 60 poziomu - zawsze z przepisem
Pozycja "Skrzynie 60 poziomu - zawsze z przepisem" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Zaawansowany pocisk karabinowy
  • 30px Klimatyzator
  • 30px Działko automatyczne
  • Wrota Behemota
  • Brama Behemota
  • Lodówka
  • 30px Zdalna konsola
  • 30px Pocisk kumulacyjny
tylko jako przepis
Skrzynie 60 poziomu - bez jakości
Pozycja "Skrzynie 60 poziomu - bez jakości" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • C4 Charge
  • 30px Detonator C4
  • 30px Holo-Luneta
jako przedmiot lub przepis
Skrzynie 60 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 60 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Siodło allozaura
  • 30px Siodło argentawisa
  • 30px Siodło bazylozaura
  • 30px Siodło brontozaura
  • 30px Siodło castoroidesa
  • 30px Łuk bloczkowy
  • 30px Siodło megalanii
  • 30px Siodło mozozaura
  • 30px Siodło plezjozaura
  • 30px Siodło kecela
  • 30px Siodło rexa
  • 30px Siodło spinozaura
  • 30px Siodło terizinozaura
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%

Czerwony z pierścieniem - Poziom 60

  • 30px Zaawansowany pocisk karabinowy
  • 30px Klimatyzator
  • 30px Siodło allozaura
  • 30px Siodło ankylozaura
  • 30px Siodło araneo
  • 30px Siodło argentawisa
  • 30px Siodło artropluery
  • 30px Karabin szturmowy
  • 30px Działko automatyczne
  • 30px Siodło barionyksa
  • 30px Siodło bazylozaura
  • 30px Siodło beelzebufo
  • Wrota Behemota
  • Brama Behemota
  • 30px Siodło brontozaura
  • C4 Charge
  • 30px Detonator C4
  • 30px Siodło karnotaura
  • 30px Siodło castoroidesa
  • 30px Siodło chalikoterium
  • 30px Chitynowe buty
  • 30px Chitynowe tors
  • 30px Chitynowe rękawice
  • 30px Chitynowy hełm
  • 30px Chitynowe spodnie
  • 30px Łuk bloczkowy
  • Kusza
  • 30px Siodło daeodona
  • 30px Siodło diplodoka
  • 30px Siodło strasznego niedźwiedzia
  • 30px Siodło doedicurusa
  • 30px Siodło dunkleosteusa
  • Pistolet fabryczny
  • 30px Matalowe buty
  • 30px Matalowa zbroja
  • 30px Matalowe rękawice
  • 30px Matalowy hełm
  • 30px Metalowe nogawice
  • 30px Siodło gallimima
  • 30px Buty kamuflujące
  • 30px Zbroja kamuflująca
  • 30px Rękawice kamuflujące
  • 30px Spodnie kamuflujące
  • 30px Maska kamuflująca
  • 30px Holo-Luneta
  • 30px Siodło iguanodona
  • 30px Siodło kaprosuchusa
  • Lanca
  • Karabin
  • 30px Siodło mamuta
  • 30px Siodło manty
  • 30px Siodło megalanii
  • 30px Siodło megalocerosa
  • 30px Siodło megalodona
  • 30px Siodło megaluzaura
  • 30px Siodło megaterium
  • 30px Metalowa tarcza
  • 30px Metalowy sierp
  • 30px Siodło mozozaura
  • 30px Siodło pachyrinozaura
  • 30px Siodło paracera
  • 30px Siodło pelagornisa
  • Pika
  • 30px Siodło plezjozaura
  • 30px Siodło pteranodona
  • 30px Strzelba półautomatyczna
  • 30px Siodło kecela
  • Lodówka
  • 30px Zdalna konsola
  • 30px Siodło rexa
  • 30px Pocisk kumulacyjny
  • 30px Siodło szablozębnego
  • 30px Siodło sarkozucha
  • Strzelba
  • Prosty pistolet
  • 30px Siodło spinozaura
  • 30px Siodło stegozaura
  • Miecz
  • 30px Siodło tapeżary
  • 30px Siodło phorusa
  • 30px Siodło terizinozaura
  • 30px Siodło lwa workowatego
  • 30px Siodło nosorożca włochatego

  • Zakres jakości: 200% - 250%
  • Skrzynia zawiera dokładnie 3 następujące zestawy poziomów.
Skrzynie 25 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 25 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 25 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 25 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • Kusza
  • 30px Siodło diplodoka
  • 30px Siodło doedicurusa
  • 30px Siodło gallimima
  • 30px Buty kamuflujące
  • 30px Zbroja kamuflująca
  • 30px Rękawice kamuflujące
  • 30px Spodnie kamuflujące
  • 30px Maska kamuflująca
  • 30px Siodło iguanodona
  • Lanca
  • 30px Siodło mamuta
  • 30px Siodło manty
  • 30px Siodło megalocerosa
  • 30px Metalowy sierp
  • 30px Siodło pachyrinozaura
  • Pika
  • Prosty pistolet
  • 30px Siodło stegozaura
  • Miecz
  • 30px Siodło phorusa
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%
Skrzynie 35 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 35 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 35 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 35 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Siodło ankylozaura
  • 30px Siodło araneo
  • 30px Siodło beelzebufo
  • 30px Siodło chalikoterium
  • 30px Chitynowe buty
  • 30px Chitynowe tors
  • 30px Chitynowe rękawice
  • 30px Chitynowy hełm
  • 30px Chitynowe spodnie
  • 30px Siodło dunkleosteusa
  • 30px Siodło kaprosuchusa
  • Karabin
  • 30px Metalowa tarcza
  • 30px Siodło paracera
  • 30px Siodło pelagornisa
  • 30px Siodło pteranodona
  • 30px Siodło szablozębnego
  • 30px Siodło sarkozucha
  • Strzelba
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%
Skrzynie 45 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 45 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 45 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 45 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Siodło artropluery
  • 30px Karabin szturmowy
  • 30px Siodło barionyksa
  • 30px Siodło karnotaura
  • 30px Siodło daeodona
  • 30px Siodło strasznego niedźwiedzia
  • Pistolet fabryczny
  • 30px Matalowe buty
  • 30px Matalowa zbroja
  • 30px Matalowe rękawice
  • 30px Matalowy hełm
  • 30px Metalowe nogawice
  • 30px Siodło megalodona
  • 30px Siodło megaluzaura
  • 30px Siodło megaterium
  • 30px Siodło paracera
  • 30px Strzelba półautomatyczna
  • 30px Siodło tapeżary
  • 30px Siodło lwa workowatego
  • 30px Siodło nosorożca włochatego
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%
Skrzynie 60 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 60 poziomu" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji pozycji.

Skrzynie 60 poziomu - zawsze z przepisem
Pozycja "Skrzynie 60 poziomu - zawsze z przepisem" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Zaawansowany pocisk karabinowy
  • 30px Klimatyzator
  • 30px Działko automatyczne
  • Wrota Behemota
  • Brama Behemota
  • Lodówka
  • 30px Zdalna konsola
  • 30px Pocisk kumulacyjny
tylko jako przepis
Skrzynie 60 poziomu - bez jakości
Pozycja "Skrzynie 60 poziomu - bez jakości" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • C4 Charge
  • 30px Detonator C4
  • 30px Holo-Luneta
jako przedmiot lub przepis
Skrzynie 60 poziomu - wraz z jakością
Pozycja "Skrzynie 60 poziomu - wraz z jakością" zawiera dokładnie 1 z następujących pozycji.
  • 30px Siodło allozaura
  • 30px Siodło argentawisa
  • 30px Siodło bazylozaura
  • 30px Siodło brontozaura
  • 30px Siodło castoroidesa
  • 30px Łuk bloczkowy
  • 30px Siodło megalanii
  • 30px Siodło mozozaura
  • 30px Siodło plezjozaura
  • 30px Siodło kecela
  • 30px Siodło rexa
  • 30px Siodło spinozaura
  • 30px Siodło terizinozaura
jako przedmiot lub przepis
wraz z jakością 125%

Możliwy łup (Spalona Ziemia)[]

Biały - Poziom 3

  • Zakres jakości 100% - 100%
  • Skrzynia zawiera dokładnie 2 następujące zestawy poziomów.
Skrzynie 3 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 3 poziomu" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.

Zasoby
Pozycja "Zasoby" zawiera od 15 do 30 przedmiotów z poniższej listy.
Uzbrojenie
Pozycja "Uzbrojenie" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Szmaciane buty
  • Szmaciane rękawiczki
  • 30px Szmaciany czepek
  • 30px Szmaciane spodnie
  • 30px Szmaciana koszula
Strzały
Pozycja "Strzały" zawiera od 5 do 15 przedmiotów z poniższej listy.
  • 90% Kamienna strzała
  • 7% Strzała usypiająca
  • 3% 30px Strzała zapalająca Scorched Earth Icon.png
Bronie
Pozycja "Bronie" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 5% Pika
  • 30% Proca
  • 10% Łuk
Narzędzia
Pozycja "Narzędzia" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
Obozowisko

Zestaw poziomów "Obozowisko" zawiera dokładnie 6 poniższych pozycji poziomów.

Ognisko
Pozycja "Ognisko" zawiera od 1 do 2 przedmiotów z poniższej listy.
Nitrokalit
Pozycja "Nitrokalit" zawiera od 2 do 6 przedmiotów z poniższej listy.
Bukłak
Pozycja "Bukłak" zawiera od 1 do 3 przedmiotów z poniższej listy.
Śpiwory
Pozycja "Śpiwory" zawiera od 1 do 3 przedmiotów z poniższej listy.
Obiad
Pozycja "Obiad" zawiera od 10 do 30 przedmiotów z poniższej listy.
  • 50% Surowe mięso
  • 16.7% Amarberki
  • 16.7% Azulberki
  • 16.6% Tinoberki
Przepisy - obozowisko
Pozycja "Przepisy - obozowisko" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
tylko jako przepis
Ubranie

Zestaw poziomów "Ubranie" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji poziomów.

Spodnie
Pozycja "Spodnie" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Szmaciane spodnie
Koszula
Pozycja "Koszula" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Szmaciana koszula
Rękawiczki
Pozycja "Rękawiczki" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • Szmaciane rękawiczki
Buty
Pozycja "Buty" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
Czapka
Pozycja "Czapka" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Szmaciany czepek
Przepisy - ubranie
Pozycja "Przepisy - ubranie" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Szmaciane buty
  • Szmaciane rękawiczki
  • 30px Szmaciany czepek
  • 30px Szmaciane spodnie
  • 30px Szmaciana koszula
tylko jako przepis
wraz jakością 125%
Bronie

Zestaw poziomów "Bronie" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji poziomów.

Toporek
Pozycja "Toporek" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Kamienny toporek
Proca
Pozycja "Proca" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • Proca
Dzida
Pozycja "Dzida" zawiera od 1 do 3 przedmiotów z poniższej listy.
Pochodnia
Pozycja "Pochodnia" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • Pochodnia
Pistolet sygnałowy
Pozycja "Pistolet sygnałowy" zawiera od 0 do 20 przedmiotów z poniższej listy.
  • 30px Pistolet sygnałowy
Przepisy - bronie
Pozycja "Przepisy - bronie" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Pistolet sygnałowy
  • Proca
  • 30px Dzida
  • 30px Kamienny toporek
  • Pochodnia
tylko jako przepis
wraz jakością 125%
Zasoby

Zestaw poziomów "Zasoby" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji przedmiotów.

Kamień
Pozycja "Kamień" zawiera od 7 do 15 przedmiotów z poniższej listy.
Krzemień
Pozycja "Krzemień" zawiera od 7 do 15 przedmiotów z poniższej listy.
Słoma
Pozycja "Słoma" zawiera od 30 do 90 przedmiotów z poniższej listy.
Drewno
Pozycja "Drewno" zawiera od 15 do 30 przedmiotów z poniższej listy.
Włókno
Pozycja "Włókno" zawiera od 30 do 80 przedmiotów z poniższej listy.
Skóra
Pozycja "Skóra" zawiera od 25 do 50 przedmiotów z poniższej listy.
Mała chatka

Zestaw poziomów "Mała chatka" zawiera dokładnie 6 nastepujących pozycji przedmiotów.

Podłoga
Pozycja "Podłoga" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Słomiane fundamenty
Framuga
Pozycja "Framuga" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Słomiana framuga
Drzwi
Pozycja "Drzwi" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Słomiane drzwi
Ściany
Pozycja "Dach" zawiera dokładnie 3 poniższe przedmioty.
Dach
Pozycja "Dach" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Słomiany sufit
Przepisy - mała chatka
Pozycja "Przepisy - mała chatka" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
tylko jako przepis
Meble

Zestaw poziomów "Meble" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji przedmiotów.

Drewniana tabliczka (mała)
Pozycja "Drewniana tabliczka (mała)" zawiera od 0 do 2 przedmiotów z poniższej listy.
  • 30px Drewniana tabliczka
Skrzynka
Pozycja "Skrzynka" zawiera od 0 do 3 przedmiotów z poniższej listy.
  • Skrzynka
Proste łóżko
Pozycja "Proste łóżko" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • Proste łóżko
Stojąca pochodnia
Pozycja "Stojąca pochodnia" zawiera od 1 do 4 przedmiotów z poniższej listy.
Nitrokalit
Pozycja "Nitrokalit" zawiera od 10 do 20 przedmiotów z poniższej listy.
Przepisy - meble
Pozycja "Przepisy - meble" zawiera dokładnie 1 przedmiot z poniższej listy.
tylko jako przepis
Siodła

Zestaw poziomów "Siodła" zawiera dokładnie 2 następujące pozycje przedmiotów.

Siodło phomii
Pozycja "Siodło phomii" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
Siodło phomii
Pozycja "Siodło phomii" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
tylko jako przepis
wraz jakością 125%

Biały z pierścieniem - Poziom 3

  • Zakres jakości 200% - 300%
  • Skrzynia zawiera dokładnie 4 następujące zestawy poziomów.
Skrzynie 3 poziomu

Zestaw poziomów "Skrzynie 3 poziomu" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.

Zasoby
Pozycja "Zasoby" zawiera od 15 do 30 przedmiotów z poniższej listy.
Uzbrojenie
Pozycja "Uzbrojenie" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Szmaciane buty
  • Szmaciane rękawiczki
  • 30px Szmaciany czepek
  • 30px Szmaciane spodnie
  • 30px Szmaciana koszula
Strzały
Pozycja "Strzały" zawiera od 5 do 15 przedmiotów z poniższej listy.
  • 90% Kamienna strzała
  • 7% Strzała usypiająca
  • 3% 30px Strzała zapalająca Scorched Earth Icon.png
Bronie
Pozycja "Bronie" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 5% Pika
  • 30% Proca
  • 10% Łuk
Narzędzia
Pozycja "Narzędzia" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
Obozowisko

Zestaw poziomów "Obozowisko" zawiera dokładnie 6 poniższych pozycji poziomów.

Ognisko
Pozycja "Ognisko" zawiera od 1 do 2 przedmiotów z poniższej listy.
Nitrokalit
Pozycja "Nitrokalit" zawiera od 2 do 6 przedmiotów z poniższej listy.
Bukłak
Pozycja "Bukłak" zawiera od 1 do 3 przedmiotów z poniższej listy.
Śpiwory
Pozycja "Śpiwory" zawiera od 1 do 3 przedmiotów z poniższej listy.
Obiad
Pozycja "Obiad" zawiera od 10 do 30 przedmiotów z poniższej listy.
  • 50% Surowe mięso
  • 16.7% Amarberki
  • 16.7% Azulberki
  • 16.6% Tinoberki
Przepisy - obozowisko
Pozycja "Przepisy - obozowisko" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
tylko jako przepis
Ubranie

Zestaw poziomów "Ubranie" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji poziomów.

Spodnie
Pozycja "Spodnie" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Szmaciane spodnie
Koszula
Pozycja "Koszula" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Szmaciana koszula
Rękawiczki
Pozycja "Rękawiczki" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • Szmaciane rękawiczki
Buty
Pozycja "Buty" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
Czapka
Pozycja "Czapka" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Szmaciany czepek
Przepisy - ubranie
Pozycja "Przepisy - ubranie" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Szmaciane buty
  • Szmaciane rękawiczki
  • 30px Szmaciany czepek
  • 30px Szmaciane spodnie
  • 30px Szmaciana koszula
tylko jako przepis
wraz jakością 125%
Bronie

Zestaw poziomów "Bronie" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji przedmiotów.

Toporek
Pozycja "Toporek" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Kamienny toporek
Proca
Pozycja "Proca" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • Proca
Dzida
Pozycja "Dzida" zawiera od 1 do 3 przedmiotów z poniższej listy.
Pochodnia
Pozycja "Pochodnia" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • Pochodnia
Pistolet sygnałowy
Pozycja "Pistolet sygnałowy" zawiera od 0 do 20 przedmiotów z poniższej listy.
  • 30px Pistolet sygnałowy
Przepisy - bronie
Pozycja "Przepisy - bronie" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Pistolet sygnałowy
  • Proca
  • 30px Dzida
  • 30px Kamienny toporek
  • Pochodnia
tylko jako przepis
wraz jakością 125%
Zasoby

Zestaw poziomów "Zasoby" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji przedmiotów.

Kamień
Pozycja "Kamień" zawiera od 7 do 15 przedmiotów z poniższej listy.
Krzemień
Pozycja "Krzemień" zawiera od 7 do 15 przedmiotów z poniższej listy.
Słoma
Pozycja "Słoma" zawiera od 30 do 90 przedmiotów z poniższej listy.
Drewno
Pozycja "Drewno" zawiera od 15 do 30 przedmiotów z poniższej listy.
Włókno
Pozycja "Włókno" zawiera od 30 do 80 przedmiotów z poniższej listy.
Skóra
Pozycja "Skóra" zawiera od 25 do 50 przedmiotów z poniższej listy.
Mała chatka

Zestaw poziomów "Mała chatka" zawiera dokładnie 6 nastepujących pozycji przedmiotów.

Podłoga
Pozycja "Podłoga" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Słomiane fundamenty
Framuga
Pozycja "Framuga" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Słomiana framuga
Drzwi
Pozycja "Drzwi" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Słomiane drzwi
Ściany
Pozycja "Dach" zawiera dokładnie 3 poniższe przedmioty.
Dach
Pozycja "Dach" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • 30px Słomiany sufit
Przepisy - mała chatka
Pozycja "Przepisy - mała chatka" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
tylko jako przepis
Meble

Zestaw poziomów "Meble" zawiera dokładnie 6 następujących pozycji przedmiotów.

Drewniana tabliczka (mała)
Pozycja "Drewniana tabliczka (mała)" zawiera od 0 do 2 przedmiotów z poniższej listy.
  • 30px Drewniana tabliczka
Skrzynka
Pozycja "Skrzynka" zawiera od 0 do 3 przedmiotów z poniższej listy.
  • Skrzynka
Proste łóżko
Pozycja "Proste łóżko" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
  • Proste łóżko
Stojąca pochodnia
Pozycja "Stojąca pochodnia" zawiera od 1 do 4 przedmiotów z poniższej listy.
Nitrokalit
Pozycja "Nitrokalit" zawiera od 10 do 20 przedmiotów z poniższej listy.
Przepisy - meble
Pozycja "Przepisy - meble" zawiera dokładnie 1 przedmiot z poniższej listy.
tylko jako przepis
Siodła

Zestaw poziomów "Siodła" zawiera dokładnie 2 przedmioty z poniższej listy pozycji.

Siodło phomii
Pozycja "Siodło phomii" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
Siodło phomii
Pozycja "Siodło phomii" zawiera dokładnie 1 poniższy przedmiot.
tylko jako przepis
wraz jakością 125%

Zielony - Poziom 15

  • 30px Gliniany sufit Scorched Earth Icon.png
  • 30px Gliniane drzwi Scorched Earth Icon.png
  • 30px Gliniana framuga Scorched Earth Icon.png
  • 30px Gliniany fundament ogrodzenia Scorched Earth Icon.png
  • 30px Gliniany fundament Scorched Earth Icon.png
  • 30px Gliniany właz Scorched Earth Icon.png
  • 30px Gliniany filar Scorched Earth Icon.png
  • 30px Gliniana Rampaa Scorched Earth Icon.png
  • 30px Gliniana klapa