Advertisement
1153
страницы
Яйцо Аргентависа
Argentavis Egg.png
Чрезвычайно сытное само по себе, это яйцо обладает отличной питательной ценностью во многих кулинарных рецептах.
Consumable (values pertain to Humans)
Type
Яйцо
Food
55
Health
55
Stamina
55
Egg size
Большое
Spoils in
Вес
12.0
Размер стака
100
Исчезнет за
30м
Spawn Command
or
cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/Test/PrimalItemConsumable_Egg_Argent.PrimalItemConsumable_Egg_Argent'" 1 0 0
Variant Fertilized Argentavis Egg
cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/Test/PrimalItemConsumable_Egg_Argent_Fertilized.PrimalItemConsumable_Egg_Argent_Fertilized'" 1 0 0

The Argentavis Egg is one of the Dinosaur Eggs in ARK: Survival Evolved.

Общее[]

Яйцо Аргентависа откладывает Argentavis через случайные промежутки времени. Его можно съесть или приготовить из него Отличный Корм, который используется для приручения следующих существ: Аллозавр, Аргентавис, Кастероидес, Деодон, Свирепый Медведь, Лютоволк, Дунклеостей, Газбагс, Мамонт, Мегалодон, Мегалозавр, Мегатерий, Парацератерий, Плезиозавр, Снежная Сова, Тапежара и Шерстистый Носорог. В ARK: Survival Evolved Mobile, Kibble (Argentavis Egg) используется для приручения a Spino.

После Спаривания двух Argentavis из получившегося яйца может вылупиться маленький Argentavis. Игрок, поднимающий яйцо в присутствии поблизости Argentavis (кроме одомашненных) сделает так, что они становятся враждебными и атакуют игрока.

Collecting[]

Can either be collected from wild Argentavis or from tamed ones.

Stealing an egg from a wild mother will cause her to chase you relentlessly.

By taming a female, you can collect her eggs without her becoming aggressive. She will lay them more often if you have a male Argentavis for the Mate Boost and an Oviraptor near by.

Супер Оплодотворенное Яйцо (Mobile)[]

Основная статья: Супер Оплодотворенное Яйцо (Mobile)

The Super Fertilized Яйцо Аргентависа is a type of Egg exclusive to ARK: Survival Evolved Mobile.

A Super Fertilized Яйцо Аргентависа can be obtained after a female 20x20px Яйцо with the proper Pheromone applied has laid an egg. It will hatch quicker than a normal Fertilized Egg and the baby will have better stats when the egg has hatched.

A Super Fertilized Яйцо Аргентависа can also be used to make Super Kibble which will tame creatures faster and with more taming effectiveness.

Advertisement